Recent content by echodelta

  1. E

    Engelandvluchtje 2024

    Kunnen altijd nog een ander weekend gaan natuurlijk, voorjaar en zomer moeten nog beginnen!
  2. E

    Engelandvluchtje 2024

    +1, zeker geinteresseerd. In het verleden een aantal x VFR naar Biggin Hill geweest. Inmiddels al weer paar jaar de IFR rating dus kan zowel IFR als VFR deelnemen.
  3. E

    Participatie Cirrus SR20 op EHRD aangeboden

    Idem zelfde vraag. Nog participaties in Cirrus of gelijksoortige IFR kist op EHRD beschikbaar? Graag via PB.
  4. E

    ForeFlight?

    exact, je kunt op 3 apparaten delen. Heb je ook de Jeppesen charts erbij?
  5. E

    ForeFlight?

    Hey zie net deze thread. Ben zeker geinteresseerd om te delen. Foreflight of Garmin Pilot. Kunnen beiden op 3 devices. Laat maar weten, evt via PB. Grt Erik
  6. E

    Onderhoud headset

    Seals inderdaad zelf gedaan. Maar de mike stoort af en toe dus mogelijk kabel breukje. Zou handig zijn als dat even gecheckt en gefixed kan worden. (y)
  7. E

    Onderhoud headsets

    OK merci, dat is het 'officiele' Bose kanaal. Is er ook een alternatief in NL?
  8. E

    Onderhoud headsets

    Beste allemaal, ik heb 2 noisecancelling headsets van ruim 10 jaar oud die ik graag wil laten nalopen en evt onderhoudsbeurtje wil geven. Iemand een adresje, bijvoorkeur regio randstad R'dam/A'dam/Utrecht? Zou top zijn!
  9. E

    Onderhoud headset

    Ik heb 2 noisecancelling headsets van ruim 10 jaar oud die ik graag wil laten nalopen en evt onderhoudsbeurtje wil geven. Iemand een adresje, bijvoorkeur regio randstad R'dam/A'dam/Utrecht? Zou top zijn!
  10. E

    DeLorme Inreach + raam houder.

    Te koop aangeboden, zo goed als nieuwe DeLorme Inreach. Nauwelijks gebruikt. Compleet met raamhouder met zuignap. Uiteraard is de telefoon op de afbeelding geen onderdeel van de DeLorme maar kan de DeLorme communiceren via iPhone of Android toestel en app. Van de Delorme Inreach site While...
  11. E

    Te Koop: Bad Elf GPS PRO 2200 - nieuw

    Te koop in verband met een dubbele bestelling; nieuwe Bad Elf GPS Pro 2200 Nog helemaal in de originele verpakking. Alleen aan geweest om te testen. Beste mobiele GPS te koop. Kan simultaan 4 bluetooth apparaten van GPS info bedienen. Werkt feilloos met ipad/iphone/android. GPS Specs...
  12. E

    Gezocht: deelnemer in Jeppesen Mobile Flightdeck VFR

    Na een positieve afsluiting van de trail periode Jeppesen Mobile Flightdeck VFR. ben ik nu voornemens om de Benelux of mogelijk Europa dekking aan te schaffen. Omdat het mogelijk is om deze op 2 apparaten te installeren ben ik op zoek naar een mede enthousiasteling die mee wil delen in de...
  13. E

    Aandeel in Piper Archer III op EHLE

    Ter overname aangeboden: Aandeel in Piper Archer III, PH-VSX op EHLE. De Piper Archer is zeer mooi en staat hangar gestald (pioneer hangar). In verband met verhuizing vlieg ik nauwelijks nog vanaf EHLE. Het aandeel kan voor een scherpe prijs overgenomen worden. :rt: PM, mail of bel voor...
  14. E

    Te koop: Headset Lightspeed Zulu

    Te koop aangeboden mooie Lightspeed Zulu met LEMO (voeding zit in vliegtuig) aansluiting. Betreft bluetooth uitvoering, kan met telefoon gepaired zodat via headset gebeld kan worden. Compleet met hardcover hoes, handleiding en losse kabel voor audio ingang. Adapter van LEMO naar dubbele...
  15. E

    Vliegmogelijkheden op Cirrus SR20 op EHRD gezocht

    Beste medevliegers, Ik ben opzoek naar een huur/vliegmogelijkheid op een Cirrus SR20 op EHRD. De vluchten zullen de komende maanden gemaakt worden. Naar verwachting zal dit 10-15 uur bedragen. Hoor graag wat de mogelijkheden zijn. Dit kan via een PB of email. Mvrgr E.D.
Back
Top