Recent content by dppintr

  1. dppintr

    Eerste buitenland trip dit jaar

    De vliegschool op het vliegveld van Locarno ging weer open in juni, nadat het was gesloten sinds maart vanwege het coronavirus. Vorig weekend maakten we een tripje naar Locarno om onze zoon/broer te bezoeken. Over de Alpen Hier een trip report -o-o-
  2. dppintr

    tripjes tijdens de covid-19 periode

    Niet veel mogelijkheden om te vliegen naar buitenlandse bestemmingen momenteel. De laatste tijd Nederland weer eens herondekt. Op hemelvaartsdag een tripje van Hilversum naar Rotterdam en Texel gemaakt. Daarvoor natuurlijk ook -- net als vele anderen -- de mogelijkheid aangegrepen om rondjes te...
  3. dppintr

    Fritzlar Air Base

    Ik had al een tijdje niet gevlogen. Dinsdag was het weer goed, en ik besloot mijn eerste vlucht van het jaar te maken. Ik plande een kleine trip naar Fritzlar en Oerlinghausen, waar ik nog niet eerder was geweest. Fritzlar Air Base Klik hier voor een reisbericht met foto's -o-o-
  4. dppintr

    Trainingsvlucht

    Gisteren maakte ik de twee-jaarlijkse trainingsvlucht in een Cessna 172 PH-SKC bij de Aeroclub Hilversum-Amsterdam. Ik vlieg niet bij deze club, maar Hilversum is voor mij het makkelijkst om even naar toe te gaan voor een checkvlucht. Ik maakte kennis met Teun, de instructeur, een ervaren...
  5. dppintr

    Little trip to Stadtlohn

    Last week we made a little trip to Stadtlohn A trip report with pictures can be found here -o-o-
  6. dppintr

    Ruhrgebied stuwmeren

    Verslagje vliegtrip oostelijk Ruhrgebied reisverslag
  7. dppintr

    Trip naar Spanje en Portugal

    Afgelopen zomer vlogen we naar Spanje en Portugal voor onze vakantie. Er waren geen bijzonderheden, en het is ook niet moeilijk. Iedereen die zijn brevet niet op de kermis heeft gewonnen, kan het natuurlijk ook. Maar het is toch leuk, en misschien vinden sommigen het de moeite waard om het te...
  8. dppintr

    Bezoek vliegveld Rotterdam

    Vorige week bezochten wij vliegveld Rotterdam. Dat was voor het eerst sinds lange tijd. Ik heb er ooit mijn vliegbrevet gehaald. Deze werden toen door de Rijks Luchtvaart Dienst (RLD) afgegeven. Er zouden nog vele varianten op het brevet gaan volgen in de jaren daarna. De naam van het...
Back
Top