Recent content by Ditched

  1. Ditched

    Wie van de drie? (accountants)

    Zojuist het (nieuwe) Brookfield contract ontvangen. Wat ik uit de uitleg van Brookfield begrijp is dat ik me in Ierland moet inschrijven als Limited Company via één van de onderstaande accountants bureau's. Wie heeft er ervaring met: 1) McNamara and Associates 2) CXC Consultants Exchange 3)...
  2. Ditched

    My controls...

    Uit het voorlopige onderzoek van de Crash van TK1951 blijkt dat Human Factors een grote rol hebben gespeelt met name bij het gebruik van de A/P en A/T. Over het hoe en wat wil ik hier verder niet discussiëren, daar loopt hier al een topic over. Waar ik nu erg geïntresseert in ben is een...
  3. Ditched

    info FI opleiding bij NLS in Portugal

    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb me de afgelopen 14 maanden met PPL, fATPL, IR en CPL, bezig gehouden (ben nu met ME bezig). Modulair welliswaar. Buiten dat lesgeven me erg leuk lijkt vraag me af of een dergelijk programma ook meer kans op succes geeft bij een Airline? Bovendien is het...
  4. Ditched

    Over F/E's en vrachtvliegen

    Hallo allemaal, Voor een vriend van me ben ik opzoek naar opleidingen tot flight engineer. Ik kan helaas maar weinig vinden op het web. Weet iemand hier of die opleidingen nog bestaan in europa? Is er naast ATPL eventueel een aantekening te halen als F/E?? Voorlopig zullen er nog wel wat oude...
  5. Ditched

    Februari / Maart bij AAA in San Diego

    Zijn er nog mensen, piloten, aspirant piloten of andere wezens die in februari en/of maart in San Diego zitten?? Ik zelf ga in die tijd bij AAA m'n PPL doen. Groeten Ditched
  6. Ditched

    JAA CPL met JAA IR in de USA?

    Ja ok het zoveelste topic over Amerika... en ja ik heb al heel wat van de discussies hier gelezen. Toch nog een paar vragen over de (low budget?) weg naar het o zo begeerde papiertje halen aan de andere kant van het grote-mannen-bad. Na wat onderzoek op het internet kom ik op het volgende...
Back
Top