Recent content by davidwil

  1. D

    Lightspeed Zulu ANR Bluetooth GA Headset

    Hij is inmiddels verkocht.
  2. D

    Lightspeed Zulu ANR Bluetooth GA Headset

    Te koop een keurige lightspeed Zulu ANR headset voor GA (dual plug), compleet met harde originele case en kabeltjes etc. Dit is een mooie ANR headset met bluetooth functionaliteit voor een connectie met een telefoon. Mocht je interesse hebben, stuur mij een berichtje op postplek (at)...
  3. D

    NOTAM Frequentie ?

    Hartelijk dank voor je uitleg, dit maakt het een stuk duidelijker. Ik heb weer wat leesvoer!
  4. D

    NOTAM Frequentie ?

    Weet iemand hoe vaak NOTAMS worden ge-update en waar dat is bepaald? Ik kan er in het AIP, bij EASA en ICAO niet zo snel iets over vinden.
  5. D

    Te koop een Garmin GDL 39 GPS + ADS-B ontvanger

    Te koop een Garmin GDL 39 GPS + ADS-B ontvanger. Deze ontvanger kan met bluetooth worden gekoppeld met je iPad. Ik verkoop deze omdat ik overweeg in de USA een stratus 3 te gaan kopen. De GDL39 is compleet met 230v lader, 12v lader, accupack en montagplaat voor een eventuele vaste montage...
  6. D

    Garmin D2 Charlie horloge te koop

    Te koop mijn Garmin D2 Charlie horloge (ivm aanschaf ander horloge). Nog met garantie tot aug-19. Gekocht bij pilotshop op EHLE. Het horloge is weinig gedragen en is in absolute nieuwstaat, compleet in originele doos en factuur. Vraagprijs 575. Voor direct contact: postplek(at)hotmail.com.
  7. D

    Garmin Aera 500 te koop

    Te koop een Garmin Aera 500 luchtvaart GPS compleet met doos en accessoires. De GPS ontvanger is compleet en in goede staat. Vraagprijs 250 euro.
  8. D

    Cost sharing eindelijk legaal

    Goed nieuws van de EASA. Tijdens de AERO las in deze folder waarin staat dat cost sharing vanaf 25 augustus van dit jaar in de gehele EU is toegestaan. Een goede ontwikkeling voor de kleine luchtvaart en een pluim voor de EASA...
  9. D

    Te koop Garmin Aera 550, zeer compleet

    Te koop een Garmin Aera 550 luchtvaart GPS. Compleet met originele doos, bewaartas, 2e accu, externe antenne en alles wat er in de originele doos zit. Het apparaat is in prima staat. Het weer wordt beter, dus als je een goede VFR GPS zoekt, is dit je kans. De huidige nieuwprijs is 1000-1099...
  10. D

    Garmin Aera 500 GPS te koop

    All, Ik heb een Garmin Aera 500 GPS te koop, compleet met doos, kabels, handleidingen etc. Het apparaat is zo goed als nieuw. Afhalen in Leiderdorp voor 250 euro, dan ben je deze zomer VFR de weg niet kwijt. :) Contact via postplek(at)hotmail.com
  11. D

    Yaesu FTA-550 te koop

    Beste mede-vliegers, Ik heb te koop (ik heb er in een haast twee gekocht) een Yaesu FTA-550 (batterij versie) Luchtvaart portofoon met ingebouwde VOR ontvanger en ILS localizer ontvanger erin. Hij is helemaal compleet en nieuw in de doos. Het model is pas net uit. Hij mag weg voor de prijs die...
  12. D

    TKA - VXA-710 Radio/VOR

    Vliegvrienden, Ik heb te koop mijn VXA-710 waterdichte radio/VOR zender/ontvanger. Een mooie kleine handzame radio. Hij ziet er zgan uit en is compleet met de originele doos. Mooie ontvanger van Vertex (is eigenlijk een Yaesu). Vraagprijs 190 euro, leuk kerstcadeau? Voor de specs zie...
  13. D

    Garmin Aera 500 en/of GPSMAP 296 te koop

    Beste medevliegers, Ik heb een aera 500 en een GPSMAP 296 te koop. Beide fantastische apparaten en zeer nette staat. Afhankelijk van de biedingen gaat er in ieder geval één weg. Ik ben er nog niet helemaal uit welke het beste is, ze hebben ieder zo zijn voordeel. Vraagprijs voor ieder is 400...
  14. D

    Te koop Garmin aera 500

    Beste medevliegers, Ik heb te koop een Garmin Aera 500 GPS ontvanger, atlantic edition met touchscreen. Zo goed als nieuw in de doos en compleet en zelfs wat extra accessoires. Af te halen in Leiderdorp. Voor vragen of afspraak 06-1134 1153. Vraagprijs 425.- Groet,
  15. D

    12 Uurs eisen

    Beste mede vliegeniers, Ik heb een vraagje over de 12 uurs eis voor het verlengen van een bevoegdverklaring TMG. Ik lees dat de eis is dat je minimaal 6 uur PiC moet zijn en dat je max 6 uur dbo mag meerekenen. Als je een TMG bevoegdverklaring hebt, mag je dan uren DBO die je op een SEP maakt...
Back
Top