Recent content by cyberboy

  1. C

    Database

    Is er iemand die voor mij een gratis database heeft om vragen te oefenen waarbij je op onderwerp kan sorteren zodat je niet alle vragen in 1 keer krijgt? Ik wil als ik 3 maanden voor mijn examens zit bristol wel kopen maar ik vind het zonden om nu te betalen want dan kom ik 1 maand tekort. Een...
  2. C

    Meer kans met een bepaald profiel?

    Ik wil graag weten of je met een natuur en techniek profiel meer kans hebt op een baan als met een em of cm profiel?
  3. C

    Vraagje omtrent contract garantiefonds

    Zoals ik mijn contract lees vervalt de borgstelling van het garantiefonds naar de bank, 3 jaar na beëindiging van de opleiding. Houd dat in dat als ik het dan niet meer kan betalen de bank dus rechtstreeks naar mij komt? En betekent dat mijn ouders niet meer verantwoordelijk gehouden kunnen...
  4. C

    Beste vliegopleiding?

    Ik wil graag een klein onderzoek houden. Ik wil graag weten welke school volgens jou het beste is.
  5. C

    Wat houd line training precies in?

    Ik hoor deze term vaak maar, ik weet eigenlijk niet zo goed wat line training nou precies inhoud zou iemand dat kunnen vertellen?
  6. C

    ATPL in het buitenland

    Ik wil graag goedkoop mijn atpl halen om hier in europa aan het werk te kunnen als piloot, wat zijn de mogelijkheden?
  7. C

    Mac Finance

    Heeft er iemand ervaring met mac finance. Ik zoek ervaring over het lenen van geld daar, maar ook over de verzekeringen. Tevens spreekt mij de opleiding ook wel aan voornamelijk omdat, je 400 uur betaalde stage erbij krijgt is misschien een mooie manier om bij een bedrijf binnen te komen.
  8. C

    Goedkope ATPL Opleiding

    Ik ben aangenomen bij de NLS, maar nu blijkt dat de totale kosten op 160.000 euro uitkomen omdat, ook tot 12 maanden na je opleiding huur en zakgeld wordt mee gefinancierd. Dit is echter ook niet weg te laten want dan krijg je niks tijdens je opleiding. Je moet al je levensonderhoud financieren...
  9. C

    Huidige rente stand

    Ik ga binnenkort mijn opleiding financieren en ik wil wel eens weten wat op dit moment de rente stand is van zo`n lening vooral omdat, de ECB rente gehalveerd is lijkt het me dat het aangaan van zo`n lening nu voordeliger is dan ooit. Is er iemand die weet hoe het zit en mijn vraag kan beantwoorden?
  10. C

    Overname Abn Amro

    Ik zou graag willen weten wat de mogelijke gevolgen van de kredietcrisis en de overname van fortis en abn amro door de regering voor invloed hebben op het financieren van een opleiding tot piloot en dan met name via de abn amro, omdat daar alle garantiefondsen bij aan zijn gesloten.
  11. C

    Nazorg NLS

    Ik zou graag willen weten hoe de nazorg van de NLS is wat ze doen om te zorgen dat hun studenten een baan vinden?
  12. C

    Baankans

    Ik begin in mei bij de NLS maar ik maak me toch best wel wat zorgen of dat ik nou een baan zal krijgen na de opleiding of niet. Ik lees overal dat er veel piloten nodig zijn, maar op internet zijn bijna geen vacatures te vinden. Ik zou graag wat ervaringen willen horen met het vinden van een...
  13. C

    Bloeddruk

    Ik heb onlang mijn medische keuring gehad alles was goed. Behalve mijn bloeddruk. Mijn onderdruk was precies 95. Nu heb ik een paar keer bij de huisarts moeten meten maar mijn bloeddruk blijft steeds rond de 95 schomelen. De bovendruk is wel normaal. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee...
  14. C

    Nass

    Ik heb binnenkort de nass, maar ik heb nog een vraag die ik nergens beantwoord kan vinden. Bij de test met dat kruisje op de berg kan je dan beter je rudders gebruiken of gewoon met het stuur corrigeren? en de test met de windcorrecties wat is precies de bedoeling heeft iemand misschien een...
  15. C

    Selectie NLS

    Ik heb inmiddels een afspraak voor de selectie bij de NLS, maar 2 dingen zijn me nog niet hellemaal duidelijk. Vind de selectie plaats in Hoofddorp? Want er staat in het boekje dat je korting krijgt bij een hotel op maastricht airport. En hoe zit het met de betaling van de selectiekosten?
Back
Top