Recent content by Cumulonimfiets

  1. Cumulonimfiets

    Goed nieuws voor de "Indonesië-gangers"?

    Beste allemaal, Op nu.nl is zojuist een artikel geplaatst over het uitwisselen van belastinggegevens tussen verschillende landen. Het betreft 119 landen ter wereld, onder meer de landen uit de EU die vanaf volgend jaar belastinginformatie uit kunnen gaan wisselen. Ik meen mij te herinneren dat...
  2. Cumulonimfiets

    haalt studenten terug uit VS

    Artikel op Luchtvaartnieuws: Iemand die hier het fijne van weet?:confused:
  3. Cumulonimfiets

    Baankansen

    Beste Airworkers, Het afgelopen jaar zijn er bij de KLS weer wat studenten bij bijvoorbeeld JetairFly geplaatst. Ik vraag me af of dit alleen maar de ''bufferlij(st)ers'' (nieuw scheldwoord? :biertje:) zijn of dat daar ook studenten bij zitten die niet op de lijst staan? CF
  4. Cumulonimfiets

    Baltic Aviation Academy (BAA)

    Beste Airworkers, Een tijd geleden was ik bij een voorlichting van de Baltic Aviation Academy in de luchtvaart hobby shop. BAA is een vliegschool in Litouwen. Naast wat leuke boekjes en een knappe dame was onze mede-airworker V1Rotate ook van de partij die daar zijn opleiding volgt. Ik heb wat...
  5. Cumulonimfiets

    Bijna failliet?

    Beste Airworkers, Ik hoor de laatste dagen veel geruchten over dat de KLS failliet dreigt te gaan. Dit komt echter niet van officiële bronnen en ik ben dus benieuwd wat hier van waar is. Zoals we weten gaat een gerucht in luchtvaartland erg snel de ronde en klopt er vaak vrij weinig van. Het...
  6. Cumulonimfiets

    Tekenen vliegopleiding

    Beste allemaal, Ik heb enkele weken geleden selectie gedaan bij een vliegopleiding (waarvan ik de naam liever niet noem). Ik wil pas over meer dan een jaar beginnen (ja ik weet dat ik dan de selectie wel wat vroeg heb gedaan haha..!) maar ik kan al wel tekenen. Is dit slim om te doen of een...
Back
Top