Recent content by Bobermo

  1. B

    KLM gaat open voor piloten 'buiten eigen organisatie'

    Iemand enig idee of de vacature binnenkort weer online komt?
  2. B

    Belastingaangifte M-formulier 2015

    Beste allemaal, Ik ben momenteel bezig met mijn belastingaangifte over 2015 door middel van het invullen van het M-biljet. Mijn situatie is als volgt: Ik ben in 2015 geïmmigreerd vanuit Spanje naar Nederland, vandaar het M-biljet. Helaas heeft de belastingdienst de keuze voor het wel of niet...
  3. B

    Part-FCL transfer

    Beste allemaal Ik heb een vraag mbt de transfer van mijn Part-FCL licence van Ierland naar Nederland. Op het aanvraagformulier bij KIWA vindt ik de volgende tekst: Your EU licence cannot be issued unless your medical records have been transferred to The Netherlands and assessed by the Human...
  4. B

    Corendon Dutch Airlines

    Hi allemaal, Heeft er iemand wat meer info over deze club? Salarissen, roosters, moraal en andere noemenswaardige info wordt zeer gewaardeerd! Mag uiteraard via pm. Groet Bobermo
  5. B

    PA 34-220T POH

    Hi allemaal, Is er iemand op dit forum die mij aan een digitale versie van een POH van een Seneca V kan helpen? Heb al wat gegoogled maar kom alleen maar Seneca II spul tegen.. Mag eventueel via PM! Bvd Bobermo
  6. B

    Mass & Balance PH-BVL

    Wilde vast even de M&B maken, maar nu heb ik de gewichten dus niet. Dus mocht iemand ze weten:biertje:
  7. B

    Duits & DLR

    Beste allemaal, Ik heb al op meerdere websites gezocht maar nog geen duidelijk antwoord gevonden, vandaar dat ik mijn vraag hier maar even stel! Ik spreek momenteel niet zo heel goed Duits (VWO niveau), maar wil natuurlijk ook kans maken op banen bij de oosterburen. Uiteraard is daar wel een...
  8. B

    Kist huren?

    Beste allemaal, Nu ik dan eindelijk in het bezit ben van de benodigde papieren, wil ik er natuurlijk ook gebruik van gaan maken:duh: Ben nu via google naar de verschillende mogelijkheden aan het kijken, maar tips zijn natuurlijk altijd welkom! Ik woon in de buurt van Amsterdam, dus mijn...
  9. B

    Natuurkunde boeken?

    Beste allemaal! Ik wil dmv zelfstudie mijn natuurkundecertifcaat halen aan het JBI. Nu komt mijn vraag: kan ik van iemand hier, die zijn deelcertificaat al heeft behaald, de boeken Systematische natuurkunde (de methode die gebruikt word aan het JBI) overkopen? Het lijkt mij dat hier namelijk...
Back
Top