Recent content by blueskies

  1. blueskies

    Robinson Safety Course

    Zijn er hier piloten die : 1) ofwel een Robinson safety course gevolgd hebben en hun ervaring willen delen 2) ofwel mensen die geïnteresseerd zijn dit te volgen GRTZ :airforce:
  2. blueskies

    eigenaar R22/R44 ?

    Mss levert dit niks op, kan maar proberen : Ben op zoek naar een privé eigenaar die zijn R22 wil verhuren aan een lagere prijs dan wat gangbaar is. Reden hiertoe is obvious : €€€ Andere ideeën of tips om het betaalbaar te houden zijn natuurlijk welkom Best PM'en
  3. blueskies

    ATPL distance Learning - CAA ATPL H

    People, na mijn Belgische PPL(A) en mijn UK CAA PPL(H) ga ik nu voor mijn ATPL(H) theorie. Mijn keuze is gevallen op Distance Learning wegens verschillende redenen, maar nu wil ik een goede keuze maken qua school & pakket. Mijn (huidige) voorkeur is CAPT (www.CAPTonline.com) omdat deze...
  4. blueskies

    JAA PPL/CPL(H) worden a/d helft v/d prijs ?

    Vrienden, op basis van mijn JAA PPL(A) ga ik id maanden Mei/Juni een JAA PPL(H) conversie gaan volgen in Florida USA. Reden waarom USA is de prijs (50% goedkoper dan in BE/NL) en de termijn waarop je de praktijk kunt doen (6 weken). Ik denk er aan om deze formule aan te bieden aan...
  5. blueskies

    PPL(H) worden a/d helft v/d prijs ?

    collega PPL(A) piloten, id maanden Mei/Juni ga ik een JAA PPL(H) conversie gaan volgen in Florida USA. Reden waarom USA is de prijs (50% goedkoper dan in BE/NL) en de termijn waarop je de praktijk kunt doen (6 weken). Ik denk er sterk aan om deze formule aan te bieden aan collega PPL(A)...
Back
Top