Recent content by Beechcraft Baron

  1. B

    Sneakers onder uniform (KLM)

    Ik vind het geen gezicht. Hoewel je nu echt al van alles aan boord (en daarbuiten…) ziet. Niet alleen qua schoeisel, maar ook qua haardracht/make up/nagellak/sierraden/trolleys. Er zijn zoveel cabine-collega’s die echt maar de regels naar hun eigen hand zetten. En dan een grote bek als ze worden...
  2. B

    Tijdsvak selectie

    Nee, al sinds een jaar of 7. Gedurende die jaren is er wel wat verandering geweest qua financiering. Maar sinds (pin me er niet op vast) 2017 is de COVA onderdeel van de selectie. En kom je na afronden KLS op de wachtlijst (of je stroomt meteen door als er geen wachttijd is)
  3. B

    Luchtverkeersleider

    Zou je het nog wel willen? En kan je eventueel de kansen creeeren om 2 jaar zonder inkomen door te komen? (Huis onderverhuren? lening bij ouders/vrienden?, spaarrekening? Klein goed betalend bijbaantje ernaast? Goedkoper auto?) de financiering van de KLS is nu zo dat in principe KLM de...
  4. B

    Tijdsvak selectie

    Even een korte reactie, ik probeer later uitgebreider te reageren. Tegenwoordig is er wel baangarantie na de KLS. Zeeeer sporadisch valt iemand af, voor zo er mij nu bekend, met name wegens persoonlijke problemen, maar dan worden de kosten kwijtgescholden. Op dit moment is het...
Back
Top