Recent content by AvionicGeek

  1. A

    Beste voorbereidingstraining voor de KLM FA selectie

    In mijn optiek is kls-selectietraining.nl een stuk beter. Hoewel ik van mening ben dat beide trainingen achteraf weinig hebben uitgemaakt voor mijn resultaat is het handig om te weten wat er komen gaat. Daar is kls-selectietraining.nl een stuk beter van op de hoogte t.o.v. pilotentraining.nl...
  2. A

    Voorbereiding KLMFA Fase 1 AMC

    Dag @luchtvaart74, Mijn broertje gaat volgende week ook selectie doen en gebruikt nu ook pilotenselectietraining.nl, in welke zin is het hoofdrekenen afwijkend dan? Makkelijker of juist moeilijker? Heb je een voorbeeld waarin het afwijkt? Zelfde vraag eigenlijk voor het technisch inzicht en...
  3. A

    Voorbereiden fase 1 KLMFA

    Dag KLMath, Ik lees je vraag nu pas, mocht je nog geïnteresseerd zijn let me know!
  4. A

    Voorbereidingen fase 2

    Ik heb MyTarget gedaan. Sluit zeker niet perfect aan maar is ook absoluut niet weggegooid!
  5. A

    Voorbereiden fase 1 KLMFA

    @KLMath Doormiddel van plaatjes waarbij dan een vraag gesteld wordt over het plaatje. Bijvoorbeeld een technische tekening met allerlei radertjes waar dan de vraag is of het geheel werkt of niet (draait het met elkaar mee of tegen elkaar in). Je kunt dit overigens goed oefenen op allerlei...
Back
Top