Recent content by 737ES

  1. 737ES

    ATPL skill test in VS?

    Zit nog met een 'frozen'. Weet iemand of het mogelijk is een ATPL skill test (easa) af te leggen in de vs?
  2. 737ES

    Regional in de VS neemt mogelijk buitenlanders aan

    Zojuist van DO vernomen dat ze mogelijk buitenlanders gaan aannemen. Mocht je interesse hebben stuur me even een maitje. Geen FAA brevet? Daar kan ik je mee helpen. Reageer alleen als je 1500hr hebt en een ATPL/CPL. (Zelfs met een ppl/ir zou het kunnen mits geldig en je hebt 1480hr)
  3. 737ES

    Oh? Na 7 jaar krijg ik hem eindelijk...

    Hey allemaal, Sommige zullen mijn oude berichten over vliegen in de VS nog herinneren.. (FD misschien? Andre? metrodriver?) Krijg ik eindelijk die o zo lang verwachte brief van de NVC dat ik voor de interview langs kan komen...kan ik mijn oude FAA License even afstoffen. Tuurlijk ik weet dat...
  4. 737ES

    Wie vliegt er op de F-50 bij Air astana?

    Het zou voor tijdelijke aard zijn maar ik heb binnenkort een selectie bij Air Astana. Op het forum hier heb ik leuke, informatieve verhalen gevonden. (great succes Rish'Kebab!) Maar ze dateren alweer van meer dan een jaar geleden. Op PPrune is de kritiek niet mis op deze maatschappij. Evengoed...
  5. 737ES

    Gezocht: MCC maatje

    Ik zoek voor deze maand een MCC-partner om bij Flightware de MCC te volgen. greetz,
  6. 737ES

    Geknakte 737 van Adam

    http://travel.blog.nl/nieuws/2007/02/22/vliegtuig_breekt_na_harde_landing Hij is nog te lijmen:grijns: Maar zonder dollen....blij dat het goed afgelopen is.
  7. 737ES

    Night-Rating

    Had het forum al doorzocht maar zit toch met een vraag: Mijn instructeur zegt omdat ik al nacht heb gevlogen in Amerika dat ik niet die 5 uur nacht hoef te vliegen voordat ik met me IR training kan beginnen. Maar ik heb niet die aantekening op mijn brevet staan. Lijkt mij dat ik het alsnog moet...
  8. 737ES

    ATPL in NL, FAA CPL/IR conversie in UK of NL

    Na wat spitwerk blijkt het allebei te kunnen. Een FAA CPL/IR omzetten naar een JAR met in NL behaald ATPL theorie. Mooie conversie aanbiedingen in de UK. Maar ook in NL is het formeel mogelijk. Maar pleeg je wat belletjes naar IVW dan weten ze van niks(althans van div. gehoord). Wie o wie...
Back
Top