Recent content by 5Papa

  1. 5Papa

    Maaaaaaasos

    Wie gaat er mee naar bofkontland?
  2. 5Papa

    Emirates First Officer selection day

    Hoiii mede-strijders van het huidige uur, Over twee weken mag ik in Londen LHR oplijnen voor de initiele Emirates FO selectie. Dit duurt 1 dag. Het is dus niet de volledige selectie. Er zal alleen Advance Compass testing, Psychometric testing en een interview plaatsvinden. Als ik me niet vergis...
  3. 5Papa

    CityJet AMS-BSL

    De titel zegt het al. Volgens onderstaande link gaat CityJet vanaf start zomerseizoen vliegen tussen Amsterdam en Basle-Mulhouse. Ben weer benieuwd. Optie trouwens om het VLM forum te hernoemen zodat CityJet er ook in past? http://www.euroairport.com/EN/actu_detail.php?actu_id=246
  4. 5Papa

    Downgraded Lights EDI

    Beste EDI bezoekers, Excuses voor het feit dat ik niet met exacte gegevens kan komen, ik ben namelijk een lowsy Google-aar. Sowieso minstens een deel van de maand juli 2008 zijn de approach lights van in ieder geval baan 06 van EDI niet op volle sterkte geweest. Dit stond ook in de NOTAM's...
  5. 5Papa

    BA listing nummer

    Beste collegae, Mij werd laatst ingefluisterd dat het nog wel 's een kleine ramp kan zijn standby mee te willen op een BA vlucht maar dat het halve werk al gedaan is als je je vtv ff list. Zou een BA UK man/vrouw misschien zo vriendelijk willen zijn mij te helpen aan een UK telefoonnummer...
  6. 5Papa

    Kleine collision op LCY

    Nog meer mensen vanmorgen die Duitse en Engelse RJ's met de staarten tegen elkaar zien staan hier?? Lichtelijke taxi opkloting als ik het zo bekeek...
  7. 5Papa

    De-ice ongeluk DUB

    Zeer klote geluid, werd me vandaag op DUB tijdens de turn-around verteld dat er vandaag een de-icer 'in action' overleden was. Hij stond op zo'n truck z'n werk te doen terwijl z'n collega in de truck (nota bene: z'n vrouw) 'm per ongeluk onderuit reed en hij de metershoge val niet overleefde...
  8. 5Papa

    Hoogtemeter..

    Klein oraal vraagje..: Wat is het maximale verschil dat twee hoogtemeters in dezelfde kist ten opzichte van elkaar mogen hebben? Uiteraard bij dezelfde QNH-setting. Nogmaals, ik bedoel dus niet het verschil tussen de hoogtewaarde die je afleest en de ware elevatie op dat moment maar het...
Back
Top