Ovulatieverlof

de stewardess bevruchten kan toch ook in de lucht of op locatie? :duh:
 
Jammer dat alleen stewardessen verlof krijgen. Wat moeten wij dan doen? Een potje op het nachtkastje achterlaten? :grijns:
 
Jammer dat alleen stewardessen verlof krijgen. Wat moeten wij dan doen? Een potje op het nachtkastje achterlaten? :grijns:

"Stewardessen en piloten van de KLM kunnen officieel 'vrij' krijgen om thuis een kind te verwekken. "
 
Oh crap, nu zie ik het inderdaad! Kijk, da's dan weer mooi geregeld. ;)
Tijd voor nog een bak koffie, want echt wakker ben ik nog niet. :D
 
In het kader van “If it ain’t dutch it ain’t much” zou het een welkome aanvulling zijn als deze regel ook voor het (flex)heksen team van de fusie partner geldt.
 
Allemachtig! En ik dacht nog wel dat dat ovulatieverlof de quote van de maand zou zijn, maar het bestaat dus echt !
 
vind het wel een goede zaak....kan me voorstellen dat het voor vrouwelijke collega's lastig kan worden om nog zwanger te raken.

Overigens...je kunt beter de reacties op de telegraaf site niet lezen, wat een malloten.
 
Overigens...je kunt beter de reacties op de telegraaf site niet lezen, wat een malloten.

En dan is het maar goed om te weten dat de mensen die daadwerkelijk de moeite nemen om op de telegraafsite te reageren vaak een beetje het uitschot van deze samenleving is! :)
(het komt heel arrogant over maar ik kan vaak niet anders concluderen als ik zo lees!)
 
Stewardessen en piloten van de KLM kunnen officieel 'vrij' krijgen om thuis een kind te verwekken. De regeling moet vliegende KLM'ers die lang van huis zijn in staat stellen om hun partner te bevruchten

Hmm.. volgens mij mogen dus alleen maar mannen vrij nemen.. want voor zover ik bekend ben met het fenomeen: een partner bevruchten, is het de man die de vrouw bevrucht.. niet andersom :eek:

En die commentaren van de Telegraaf zijn echt weer gemaakt door mensen die een beetje :wegkwijt: zijn.

Abrucx

P.s. volgens mij is het een goed excuus om langer te kunnen :snore:
 
What's next man , "baas , ik mot vrij want ik moet met m'n parkiet naar de fysio"...

Wij moeten vooralsnog gewoon in de eigen tijd rampestampen , maar het is een prima idee voor onze onderhandelingen , een aantal dagen "Voegelfrei" eisen ofzo...
 
...Hmm.. volgens mij mogen dus alleen maar mannen vrij nemen.. want voor zover ik bekend ben met het fenomeen: een partner bevruchten, is het de man die de vrouw bevrucht.. niet andersom :eek:...

Ooit gehoord van de eisprong? Het gaat voornamelijk om de timing bij mensen die iets moeilijker een kind kunnen verwekken. Het is dan ook geen extra vrij, maar een regeling dat je een paar dagen vrij kunt vragen op een specifieke datum. Die vrije dagen worden natuulijk elders weer gecompenseerd.

De mensen met het minste verstand (zie Telegraaf reacties) schreeuwen natuurlijk weer het hardst. :stapelge:
 
Ooit gehoord van de eisprong?
Natuurlijk heb ik gehoord van de eisprong. Volgens Wikipedia is bevruchting:

Bevruchting is het proces van de samensmelting van een zaadcel met een eicel, dat leidt tot de vorming van een zygote en uiteindelijk de ontwikkeling van een embryo.

Hierbij gaat het dus erom dat een zaadcel het membraan van een eicel penetreert. De man bevrucht de eicel van een vrouw dus.

maar uhm.. het was meer grappig dan "alwetend" bedoeld :)

Ik ben er overigens helemaal voor dat mensen die moeilijker kinderen kunnen krijgen door omstandigheden, hiertoe de mogelijkheid krijgen. Erg humaan van KLM.
 
Ik ben er overigens helemaal voor dat mensen die moeilijker kinderen kunnen krijgen door omstandigheden, hiertoe de mogelijkheid krijgen

Of moeilijker in slaap , of moeilijker hun kinderen op kunnen voeden , of moeilijker tijd aan hun hobbies besteden , of moeilijker boodschappen doen , of moeilijker kunnen gaan sporten , moeilijker zaken kunnen regelen , moeilijker koffer inpakken.

Eigenlijk verdienen we 18 dagen vrij op de maand als ik er zo over nadenk!
 
Ovulatieverlof!!!!

Waarom die meiden het makkelijker maken om te reproduceren?
Zou het ze niet moeilijker gemaakt moeten worden?

Ah well.....
 
Ovulatieverlof, 5× woordwaarde!
Een beetje piloot heeft per 1000 vlieguren al ergens een kind verwekt. Of zijn dit juist de vooroordelen die niet kloppen...?
 
Overigens...je kunt beter de reacties op de telegraaf site niet lezen, wat een malloten.

Ik vind ze anders hi-la-risch!

Komen er een paar, maar niet voordat ik heb opgemerkt dat alle mensen die vinden dat er niet hard genoeg gewerkt wordt in de luchtvaart wel tijd hebben om op woensdagmiddag 1500 uur te reaguren op de telegraaf site...


Wordt daarop ook controle uitgeoefend ?
...
het is in ieder geval gelukt bij die 4 op de foto....
...
Schitterend!!!! Ik hoor het al door de speakers in de vertrekhal; uw toestel heeft een uur vertraging, want uw gezagvoerder ligt nog te wippen
...
Dit voorstel verdient een staande ovulatie!!
...
hoe kan dat nou die stewardessen bij de klm zijn allang in de overgang.
...
Koninklijke Liefdes Maatschappij
...
Die vliegtuigen moeten toch vol, ook in de toekomst, dus...
...
Thuis duimen draaien is helemaal niet nodig. Ze kunnen mij altijd bellen voor een donatie
...
Die van mijn man is zo lang dat ik gewoon aan het werk kan blijven...alleen intercontinentaal is lastiger.
 
Back
Top