Dash 8-Q400 van SAS zakt door landingsgestel op luchthaven Aalborg

Het geinige was dat LG na uitgebreid onderzoek begin 2006 had uitgevonden dat het een uiterst betrouwbaar toestel was!
ooops..
btw Boya, hoe zit dat met repositionen van PAX? Is dat een SOP of recommendation? Wat doe je als de kist vol is?


Dat is geen procedure. In ieder geval niet bij Bombardier/Luxair/Tyrolean... Gelukkig zit bij ons de kist vrijwel nooit vol :yeehaa:
 
Jan 02
All Q400 grounded due to a crack found in main landing gear.

Volgens de FlyBE engineers was dit nu ook weer de reden.
Alles boven 6000 landingen staat aan de grond en sinds gisteren ook met minder cycles.
Wel tis mooi weer voor enige dagen standby

Mzzl

FK52
 
Dash 8: What you save on fuel you spend on parts...

Zelfde management die zo blij waren toen ze hoorden dat een andere airline ook een paar Dash 8's had gekocht... Moet het wel een goede kist zijn toch?
 
Die Dash 8 van LG begint een ware soap te worden. Eerst het leeuwtje de verkeerde kant op, nu dit.
Zal wel leuk staan in de kranten van Luxemburg.
 
:593: Dat is het nu juist, er staat bijna niets meer in de Luxemburgse kranten. De enige krant die nog kritisch schreef kreeg vervolgens geen advertenties meer van LG en heeft toen ook ingebonden. Ook op het tv nieuws geen woord.

De reden dat er de afgelopen dagen weer verschillende vluchten gecancelled zijn is ook niet de Dash 8 maar, het zal je verbazen JJ, gebrek aan crew voor de Emb...
 
:593: Dat is het nu juist, er staat bijna niets meer in de Luxemburgse kranten. De enige krant die nog kritisch schreef kreeg vervolgens geen advertenties meer van LG en heeft toen ook ingebonden. Ook op het tv nieuws geen woord.

De reden dat er de afgelopen dagen weer verschillende vluchten gecancelled zijn is ook niet de Dash 8 maar, het zal je verbazen JJ, gebrek aan crew voor de Emb...
Luxemburgse mafia.

Het te kort in crew hadden ze 4 maanden geleden ook aanzien komen, maarja .....
Ik ga morgen maar eens op FL 410 naar Palma:)
 
En daar gaan we weer:

294639_1_xio-image-46f41f5ca684e.jpg


Hier het artikel in slecht engels.
 
ijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad

Hmm... toch vrij vervelend dat ik op zondat het linkje niet kan openen..
Christus!!
 
Hmm... toch vrij vervelend dat ik op zondat het linkje niet kan openen..
Christus!!


:haha: Het geloof is toch altijd weer een bodemloze bron van hilariteit... Wat is nu het verschil tussen een artikel wat al geschreven is en een stukje tekst wat al geschreven is?
 
OMG!!!!
Je houdt het toch niet voor mogelijk? Pik ik het eerste het beste (nou ja, dát weet je nooit zeker) stukkie uit over die poten en blijkt dat ik onze Reformatorische zeer in de leer zijnde en in den Heere Heere levende Broederen ende Zusteren niet juist had ingeschat.:duh:
Maar natuurlijk kan er geen zegen op een op zondag gelezen artikel rusten, ver....rie, had ik moeten weten.
 
Back
Top