DPC Dienstplanconverter

jobhunter

New member
Even wat anders, wie weet hoe je dit programma moet installeren/gebruiken?
is te downloaden op www.strighter.de
Je krijgt dan een .zip file binnen maar weet er nix mee aan te vangen.
 
Hmmm... ik krijg geen ZIP file maar een JAR file? Een JAR file is gewoon een pure JAVA file als ik het mij goed herinner. Ik snap niet dat hij zijn programma niet gewoon heeft opgeslagen als een .exe file, zodat we er allemaal iets aan hebben, zo moeilijk is dat namelijk niet.

Maar als jij inderdaad een ZIP file hebt, neem ik aan dat je al hebt geprobeerd hem te unzippen, en vervolgens het resultaat daarvan op te starten? :) :duh:

Wel handig als het werkt!

Groetjes,

FF
 
Geen idee wat je probleem is, maar als ik de nieuwste versie download, dan loopt het programmaatje als een trein. Heb je wel java op de pc?
 
Oke, heb een mailtje van Daniel gekregen, komt natuurlijk weer door windows mooie internet explorer, die maakt automatisch van de .jar een zipfile.....

Ga het nog eens proberen met een ander programma, programmaatje werkt verder goed zoals ik bij collegae heb gezien.

John
 
John,

Dat probleem heb ik ook gehad en is héél simpel op te lossen

DPC_0.1.10.ZIP even van extensie veranderen in DPC_0.1.10.JAR

Dat doe je door gewoon de naam te veranderen van ZIP naar JAR.

Is echt een super relaxed programma, om bijv. op je telefoon te zetten, dan heb je altijd je rooster bij je!

Groeten Maarten
 
Bij mij opent 'ie het .jar bestand dan als een zipfile, zo van 'uitpakken die hap'. In welk programma opent 'ie bij jullie dan dat jar bestand?

Ikke niet snappe...

btw Flyer, dat is nog 's een taillogo op die avatar van je. Beter dan die achterlijke kraanvogel die al 300 jaar op die hansa staart kleeft... ;)
 
Ik had dat probleem ook.
Ten eerste natuurlijk controleren of je Java Virtual Machine drop hebt staan, maar dat heeft vrijwel iedereen.

Dan was bij mij het probleem dat ik bij Windows Zip, danwel Ultimate Zip de ".jar" extensie als uit te pakken programma aangevinkt had. Daar beide Zip-programma's eerder aan de beurt komen als JVM, werd het uitgepakt i.p.v. geopend met JVM.

Hiervoor eerst binnen het gebruikte Zip-programma de vink bei .jar weghalen (ergens onder opties/instellingen te vinden), en daarna een map openen-> Extra-> map-opties -> extensies -> .jar connectie veranderen van Zip in JVM.
"extensies" heet hier op m'n laptop "dateitypen" geen idee hoe dat bij de NL-versie heet. 3e van links op het tabblad iig.
 
Het dienstplan converteren. Dan in Outlook importeren, en vervolgens met je handy synchroniseren en aan iedereen adverteren (evt via infrarood, bluetooth of USB-kabel)

4-takt-process dus eigenlijk.
 
Het dienstplan converteren. Dan in Outlook importeren, en vervolgens met je handy synchroniseren en aan iedereen adverteren (evt via infrarood, bluetooth of USB-kabel)

4-takt-process dus eigenlijk.

Oh boy! "t gaat makkelijker dan dat je het leest....
 
btw Flyer, dat is nog 's een taillogo op die avatar van je. Beter dan die achterlijke kraanvogel die al 300 jaar op die hansa staart kleeft... ;)

Ja, kijk met die kist die ik vlieg trek je geen volle zalen, dus dan maar een lekker w**f op je tail!! :yeehaa:

ps: just for info, vanuit MAN vliegt Monarch met deze Hed Kandi paint job
 
Last edited:
haha, dien een klacht in bij daniel.

of stuur hem een mail en een voorbeeld rooster, dan heeft ie binnen no time een converter voor jullie. Hij moet natuurlijk weten hoe hij de kolommen etc moet scheiden. daarom loopt ie niet op jullie rooster.
 
werkt bij mij nog steeds niet goed.. Heb de versie 1.10 gedownload en kan hem zelfs openen, maar zodra ik een bestand wil speichern doet ie het niet.. iemand dezelfde problemen of moet ik maar weer es het servicecenter gaan opzoeken met mn workpad?:1855:
 
@ Plane driver.

Weet natuurlijk niet hoe jouw systeem is opgebouwd/ingesteld, maar kan het zijn dat je het onder een niet-adminstrator-account onder windows XP hebt lopen? Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar je kunt het eens proberen.
 
Wordt er gek van, lukte bij mij dus ook niet met ie7... wat een drama programma is dat toch.... firefox staat ook op de laptop... no problemo daarmee !!

hoe verander je dat gedoe met dat ie .jar zelf herkent als zip... ik krijg het niet voor elkaar

gr
C
 
Bij mapopties, geavanceerd kun je instellen welk programma hij moet openen met welke extensie...voor meer info kun je wel pm-em....best off topic :p
 
Back
Top