Bijbaan tijdens opleiding Stella

Neos

New member
Dag mensen,

Wellicht dat ik ook aan de opleiding bij Stella in Teuge ga beginnen. Ik zit inmiddels na fase twee van de toelating.

Nu is mijn vraag (aan mensen die reeds de opleiding doen of hebben afgerond):

Kun je tijdens de studie er een (parttime)baan op nahouden voor bijvoorbeeld 8-uur/week?

Ik zou namelijk graag mijn huidige baan in minder uur voortzetten zodat ik minder hoef te lenen aan livingkosten.

Is het tijdens de gehele studie wel of niet mogelijk? Of slechts tijdens het praktijk of theorie gedeelte?

(ps. bij Stella zelf zeggen ze dat je naast de drie dagen college absoluut geen tijd over hebt, maar dat zal vast meevallen. En verschillen van persoon tot persoon.)

TNX!
 
Hoi Neos,

Ik vind je vraag moeilijk te beantwoorden, omdat het van persoon tot persoon kan verschillen. In mijn klas zitten jongens die snel leren terwijl anderen meer tijd nodig hebben. Bedenk wel dat het lesrooster niet regelmatig is, de weekenden uitgeszonderd natuurlijk. Ik werk zelf niet omdat ik vind dat deze paar maanden theorie erg belangrijk zijn en eerlijk gezegd gaat er erg veel tijd in het leren zitten. Succes met je selectie.

PH
 
Ik ben het met je eens dat het van persoon tot persoon verschilt. Maar wat is je ervaring met klasgenoten? (Ik begrijp dat jij in het theoriegedeelte zit?)

Werkt er helemaal niemand bij? Of een paar...
 
Ik deed het wel toen ik op de kls zat, in het weekend. Was voor mij prima te doen. Heb het wel alleen tijdens mn theorieperiode gedaan.
 
Back
Top