Selectie denim air

Robin-se

New member
Hallo,

Ik heb volgende week de selectie bij denim air, bij CAE Hoofddorp.
heeft iemand tips of aanwijzingen van de vragen die bij de
aeronautical written test worden gevraagd.??

verder heb ik een engelse grammatica test, en een grading op de f100!

Groeten!
 
Hallo,

Ik heb volgende week de selectie bij denim air, bij CAE Hoofddorp.
heeft iemand tips of aanwijzingen van de vragen die bij de
aeronautical written test worden gevraagd.??

verder heb ik een engelse grammatica test, en een grading op de f100!

Groeten!

Weet niet of ik op tijd ben, maar ATPL vragen zijn redelijk simpel. Toch zou ik Airline Pilot Technical Interview opnieuw doorlezen. Wij haden vragen performance, mass & balance, systems, NAT MNPS, avionica (kleurtjes van EFIS etc), fuel planning... Voor zover ik me kan herinneren geen vragen over instruments en long-range navigatie.

Gradin op de f100 was heel erg makkelijk, degene die hem doet is ook erg aardig. Engelse test is a piece of cake.

OM
 
Heb ook bij cae die testen moeten doen. Was ok, alleen vond ik theorie soms wat lastig.

Ben je nu echt bereid om 34k neer te tellen voor een F50????

grtz
 
bij CAE was alles idd makkelijk.. ben ook naar innsbruck geweest en Dr. Morawitz shot me down... :passed:


Voor welke selecties kom je bij Dr. Morawitz terecht... en wat en waarom moet je zoveel van computers af weten?

ben hier wel nieuwsgierig naar... en thnx degene die mn vraag kan beantwoorden!
 
Lol, je hoort mij niet zeggen dat dit een moeilijke vraag was :) Maar ja, als je dat ding alleen gebruikt om te e-mailen, en je komt voor een baan als piloot, bijzondere vraag :(
 
niks dus..

Goed maar om even terug te komen op Denim air.....

Ik ga er aanstaande vrijdag heen. Ik ben inderdaad bezig met het technical pilot interview boek om mijn kennis weer op te halen. Verder ben ik op zoek naar ATPL vragen om te oefenen.. Kan iemand mij hierin helpen? thanx thanx!

greetz
 
en als we dan toch bij Denimair zijn

en als we dan toch bij Denimair zijn

Kan iemand dan ook meteen vertellen hoe het daar is, en wat voor deals er tegenwoordig gemaakt, worden als in:

1. Wat voor werk (waar)?
2. Type kist waar op aangenomen word?
3. Wat is in grote lijnen de deal?

En ja, hoe zit het assesment in elkaar, en is er inmiddels feedback van?

Ik denk dat er wel mensen zijn die wit willen weten, desnoods via PM (dat is soms zelfs wel handiger)

Aangezien ik aanneem dat het assesment het standaard CAE assesment is.

Groeten

:radar: Andé :radar:
 
niks dus..

Goed maar om even terug te komen op Denim air.....

Ik ga er aanstaande vrijdag heen. Ik ben inderdaad bezig met het technical pilot interview boek om mijn kennis weer op te halen. Verder ben ik op zoek naar ATPL vragen om te oefenen.. Kan iemand mij hierin helpen? thanx thanx!

greetz

PM me maar met je mail adres!
 
Back
Top