Selectieve luistertest

Marloesss

New member
Hoi allemaal,

Ik heb me net rot gezocht naar de link voor de selectieve luistertest. Uiteindelijk heb ik de link gevonden, maar werkt die niet meer. Heeft iemand de oefentest voor mij nog beschikbaar, misschien opgeslagen op je computer? Het zou niet alleen mij helpen, maar ook vele anderen die deze test graag willen oefenen! Daarnaast voorkomt je dan ook dat er nog meer mensen gaan vragen waar de selectieve luistertest nou staat en dat zij hem ook niet kunnen vinden etc.

Thnks!!!
 
Je bent toch een dame?

Dan zou ik me geen zorgen maken over selectief luisteren :grijns:

Gr.

Q-Nimbus (inkoppertje)
 
omdat het bewezen is dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen, wat mannen minder goed kunnen...moet je toch wel weten als vrouw zijnde :p:
 
Ik bedoelde eigenlijk dat vrouwen horen wat ze WILLEN horen, niet wat er daadwerkelijk GEZEGD wordt.

Ze luisteren dus selectief. Flauw grapje. :grijns:
 
En Q, mannen zijn ook erg goed in selectief luisteren, vooral wanneer manlief lekker op de bank naar de tv zit te kijken onder het genot van een pilsje terwijl vrouwlief haar klaagzang aan het verkondigen is:grijns: . Sounds familiar?

Winds,

WvdB
 
@butterfly_90

Je hebt gelijk;) Excuse moi. Maar de vorige keer toch echt niet. Ik neem de woorden uit mijn vorige post terug.

Ik ben nu alleen nog steeds op zoek naar iemand die bezig/klaar is met de selectie voor de Belgische luchtmacht. Nu is dit niet het juiste topic. Maar in de vorige thread reageerde ook niemand. Uiteraard zijn ze niet met velen. Ik probeer het over een maandje nog wel een keer.

Groeten,

LALA
 
omdat het bewezen is dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen doen, wat mannen minder goed kunnen...moet je toch wel weten als vrouw zijnde :p:

Dat weet ik ook wel hoor, en dat klopt precies! ;) Maar dacht dat degene die het hier gepost had wat anders bedoelde. Hebben jullie trouwens verder nog tips of dingen waarvan je zegt had ik dat maar voor de PO1 geweten? Misschien heb ik er wel wat aan!
 
Back
Top