Warbird flying in the Netherlands

De pixel actie van de Yakkes Foundation is ook niet echt aangeslagen ( 20 van de tigduizend die nodig was :grijns: ). Niemand wil de hobby van een ander sponseren Ik in ieder geval niet. Vind dat hetzelfde als betalen voor het meemaken van de ontkurking van een goede chateau Petrus 1983 en ruiken aan het glas voor x €pleuro's maar het niet mogen drinken duhh :kiss:
 
Nog maar even uitleggen wat de bedoeling is

Ik heb de pixelactie van yakkes gezien, echter wij hebben geen aditionele finaciering nodig, de kist komt zowiezo. Dat houdt in dat nietmand onze hobby sponsert dat doen we gewoon zelf. De vraag was gezien het feit dat de kist met dubbele besturing is uitgerust of er mensen te vinden zijn die tegen betaling mee willen vliegen, waarbij je zelf kunt vliegen.
 
haha heb ff naar die pixel actie gekeken, wat een nep van die heeeeeele slimme student uit amerika!

maar wel slim
 
Last edited:
Zijn dat niet zo'n beetje dezelfde DOC's als voor een 737? om over de kosten per seat per nm maar niet te praten. :passed:

Leuke hobby.

Groeten,
Eelco
 
Surprise vraagt naar interesse en krijgt vervolgens een berg gevatte opmerkingen als reactie. Ok, afsluitend in zijn bericht geeft hij ook ruimte voor opmerkingen en commentaar, maar het lijkt me duidelijk dat het om een serieus initiatief gaat.

Het zal wel aan mij liggen.

Overigens wordt met die opmerkingen wel uiterst correct omgegaan moet ik zeggen.

GB
 
Last edited:
Mja, ik heb nog nooit gevlogen, maar €550,- is wel erg veel, dat is een bedrag waar ik .. ehm.. veel mee zou kunnen doen.

Sorry, maar dit lijkt me niet zó spectaculair dat er €550 p/15 min gerekend zou kunnen worden, tenminste voor mij niet.

Zoals je zegt moet iemand het financiële risico nemen en ik denk dat als je 15 minuutjes wilt vliegen in die Warbird dat jij dan het financiële risico neemt.

Overigens, als jij deze ervaring wel €550 p/15 min waard vind en het je ook kunt verantwoorden, doe het dan, ik probeer je namelijk niet om te praten ofzoiets.. sorry als het zo overkomt.

Probleem is, dat ik vaak niet serieus wordt genomen, terwijl je met dergelijke tarieven toch serieus ... wordt genomen ... dus doe volgende week woensdag maar 2,5 uur. De week daarna ben ik er even niet, maar vanaf die week daarna wil ik graag elke woensdagmiddag tot het einde van het jaar een uurtje. :grijns:
Ik weet nou eigenlijk ook niet of ik je serieus moet nemen tenzij je het op je rug hebt groeien.. en dan heb ik het niet over rughaar..
 
Leuk idee, maar ik denk dat je op het verkeerde forum zit.

Als je € 550 op kan hoesten voor 15 minuutjes vliegen, zit je voor je beroep waarschijnlijk niet voor in een metalen buis aan wat knopjes te hengsten.

En no disrespect, maar-tis gewoon een ouwe metalen Rus met neusaandrijving... Bietje duur he!

Lators,
K.
 
Back
Top