Hallo aan eenieder,
Middels dit onderwerp wil ik polsen of onder de gebruikers intresse bestaat om met een "echte" Warbird mee te vliegen, je moet dan denken aan 1200pk vne 330kts +6-3G voorzien van dual control. Het gaat hier om een Yak3U (uit periode 1944) Dit kan echter uiteraard wel tegen betaling. De kosten zijn ook (helaas) niet laag weinig, mede gezien het brandstofverbruik onderhoud verzekering, aanschafkosten ect Je moet dan denken aan zo'n € 550,= per 15min. Daarnaast is dit( momenteel) alleen voor gebrevetteerde vliegers mogelijk.
Ik zie wel jullie commentaar, opmerkingen op deze
Mvg Rick van der Graaf
Middels dit onderwerp wil ik polsen of onder de gebruikers intresse bestaat om met een "echte" Warbird mee te vliegen, je moet dan denken aan 1200pk vne 330kts +6-3G voorzien van dual control. Het gaat hier om een Yak3U (uit periode 1944) Dit kan echter uiteraard wel tegen betaling. De kosten zijn ook (helaas) niet laag weinig, mede gezien het brandstofverbruik onderhoud verzekering, aanschafkosten ect Je moet dan denken aan zo'n € 550,= per 15min. Daarnaast is dit( momenteel) alleen voor gebrevetteerde vliegers mogelijk.
Ik zie wel jullie commentaar, opmerkingen op deze
Mvg Rick van der Graaf