Opmerkelijke vliegvelden

Misschien kan EHBK erbij als, world's most empty airport.
Laatst even om me heen gekeken op de apron en deze foto's gemaakt...




:huilt: :huilt:
 
Vergeet Tarkwa niet! Een mijnwerkers veldje (goud!) in Ghana, waar ik een paar keer per week heen ga met de Let. Omringt door Jungle en hoge bergen, op de final approach course een paar flinke masten en oude liften, gevolgd door een 800 meter lange gravel strip waar je goed moet opletten voor olifanten. Welcome to Africa!

Op de foto slecht te zien, maar net boven de bos rand ligt de strip, in het mijnwerkers gedeelte...

A0435E25.jpg
 
Ik ben zelf een aantal winters bijna dagelijks in Mystique geweest met een Navajo.

Op de foto lijkt het alsof de fotograaf op een berg staat en dat het behoorlijk bergaf gaat EN dat is ook zo!!!!!!

Je vliegt werkelijk de bananen uit de boomtoppen daar.

Als je een goede approach wilt doen hou je 3 pijlen in zicht en de 4de (dichtsbijzijnde) zie je niet totdat je over de top van de berg komt.

http://www.airliners.net/open.file?id=1164192&size=L&width=1024&height=695&sok=JURER%20%20%28pbhagel%20%3D%20%27Fg.%20Ivaprag%20naq%20gur%20Teranqvarf%27%29%20%20BEQRE%20OL%20cubgb_vq%20QRFP&photo_nr=3&prev_id=1199487&next_id=1156686

Oh ja, tijdens departure: rotate - gear up - start your right turn - positive rate - we've made again.
 
Heb nog 2 foto's gevonden uit eigen werk van TVSM (Mystique)
 

Attachments

  • svgair arriving at Mystique.jpg
    svgair arriving at Mystique.jpg
    65 KB · Views: 0
  • take off at Mystique.jpg
    take off at Mystique.jpg
    54.7 KB · Views: 0
Back
Top