verhandlungen

mr. green

New member
kan iemand ons hier eventueel een beetje op de hoogte houden van de verhandlungen die nu gaande zijn...

Ik kan - als niet VC lid - niet op het CLH VC forum checken wat er loos is

Thanx
 
Kheb me aangemeld maar nog steeds niet freigeschaltet....

what is the deal ?!?!

weer afgeblazen of is er wat beslist...

thanx
 
Hey Mr. Green,

de forum-moderator - Christian Schulte-Sasse - moet je persoonlijk freischalten en dit kan wel eens een paar dagen duren. Beetje geduld dus nog.

Groeten,

papahotel.
 
Heb net even het Duitse forum gecheckt en CLH mailbox:

1.De Konzerntarifverh. zijn sowieso uitgesteld want LH-GF is boos.
Er kwam onder andere ter sprake dat Mayerhubert die EMB's naar Swiss wil sturen :boring: , of dat 'ie ze door ex CFG personeel wil laten vliegen als die eruit gebonjourd worden door Air Berlin:boring: waarop KTK heeft gezegd: je zoekt het maar uit , wij houden vast aan onze 70-zits regeling dus die kisten komen gewoon naar ons LHof helemaal niet.
Vriendjes M.en L.allebei in hun kuif gepikt en terug naar moeders voor een kopje thee en een aai over de bol.

2.Onze MTV -onderhandelingen zijn ook afgeblazen ( what's new? ) want onze GF zegt in feite A.We willen die EMB's en B.voor minder of net zo weinig als jullie nu werken want C.we maken te weinig Kohle:boring: en D.jullie arbeidsvoorwaarden zijn al duur en lastig genoeg:boring: Dus er gaat zeker niks bij komen qua centen of verbetering arbeidsvoorwaarden.
In a nutshell : ook vriendjes Froese en Tillmans zijn dus bang dat er iemand is die een groter...potlood....heeft dan zijzelf.

Onze Duitse vakbroeders zijn inmiddels ook redelijk sjacherijnig en de roep om een staking wordt steeds luider , maar da's ook niet nieuw.
Breitenbach,Pesch c.s. liggen zwaar onder vuur , trekken zich daar echter niks van aan en leven verder in hun parallele universumpje.

Op-aanmerkingen /aanvullingen welkom.En nou gaan ik echt , want het waait hier als een dolle!
 
Last edited:
Vriendjes M.en L.allebei in hun kuif gepikt en terug naar moeders voor een kopje thee en een aai over de bol.


En niet te vergeten een stuk Kuchen!!:D
 
Back
Top