Het alles wat slecht is aan Ryanair topic.

Status
Not open for further replies.
Min 4.50 voor de sim

:dozey:

Nope, laatst toch 3 daagjes 22 pond per dag netto binnengetikt (dus de away of base allowance klopt in t bovenste stukje niet...is 22 pond voor UK en 30 Euri voor Euro-vliegers) voor LPC/OPC met auto, hotel en tickets geboekt...(auto vanzelfsprekend met lege tank afgeleverd :grijns: )

Basis-salaris per jaren in dienst gemeten per elke 1 april van het nieuwe jaar...begint met Second Officer, dan Junior First Officer, dan First Officer en sluit af met Senior First Officer....start met 1050 pond netto p/m, dan naar 1450 pond, dan naar 1800 pond....tenzij je een PFO (permanent FO) bent, kom je nooit aan Senior FO, want na 2800 uur ga je voor je command (dat is gemiddeld na 3,5-4 jaar nadat je je type bent begonnen)...allemaal netto bedragen....ben je in NL belastingbetaler dan krijg je nog wat knikkers van de belasting terug

Sectorpay naast je basis-salaris: 0-3,5 uur: 45 pond, 3,5-5 uur: 80 pond, 5-7 uur: 130 pond, 7+uur: 185 pond netto per geplande blockuur per dag....geen dutypay....

250 pond netto voor working day off erbij (maar dan ben je wel een homo natuurlijk)

als je ponden naar euri wil omrekenen neem maar voor t gemak x1,45

5 daagje op, 3 daagjes af....heerlijk!
 
Last edited:
houden ze niet meer 4,50 in dan per scheduled block hour?

das nieuw

goed om te weten, meer voor ons dus....:D
 
het staat ergens....

lees je contract even door.

ik kan de mijne niet zo snel 1 2 3 vinden.
 
Daar had ik het ook over, maar Onassis nam een zijsprong....

Ik gaf een reactie op de payscheme van een brookfield contract....
 
Daar had ik het ook over, maar Onassis nam een zijsprong....

Ik gaf een reactie op de payscheme van een brookfield contract....

Ik geloof dat jij de zijsprong nam...ik antwoord op de vraag wat het salaris van Ryanair is.
Jij bent brookfielder, dus contracter, kan je net zo goed Parc Aviation salarissen kopieren
 
Allemaal bruto mag ik aannemen... Ik ben een simpele co op de 737 en verdien meer dan een captain FR?... en kan ook nog gratis koffie krijgen waneer ik dat wil??? :1855:
 
Als je zo'n domme mongool bent dat je niet eens kan lezen zou ik je niet in de flightdeck willen hebben meester
Hoe vaak heb ik NETTO gezegd?? :duh:

...allemaal netto bedragen....

netto per geplande blockuur per dag

250 pond netto voor working day off

Dus jij ontvangt 8000 EURO NETTO per maand? Als F/O???! Waar?

KLM doet tussen 44.000 en 162.000 EURO BRUTO per jaar voor F/O....Ik denk dat je voor het verschil een heeeeele hoop koffies kan kopen, vers uit de automaat
 
zucht... ff dimmen ajb, niet iedereen is zo slim als jij...

nou daar gaat t niet om...als ik 3 keer netto zeg en er wordt het volgende moment gevraagd of t bruto of netto is, kunnen we dit forum nog wel 3 eeuwen gestand houden
 
S.v.p. want minder katten op iedere reactie en termen als mongool zijn hier ook niet gewenst.
 
S.v.p. want minder katten op iedere reactie en termen als mongool zijn hier ook niet gewenst.

Goed, excuses voor het noemen van de term die niet meer genoemd mag worden.

Kunnen we nou weer on-topic in plaats van muggenziften? ben veel te moe daarvoor na mn 5 dagen, 12 uurs dutydagen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top