Het alles wat slecht is aan Ryanair topic.

Status
Not open for further replies.

Overload

New member
Omdat er kennelijk een enorme behoefte aan is, om te voorkomen dat een andere thread verder gekaapt wordt en omdat sommigen denken dat ik een enorme Ryanair fan ben alleen omdat ik een aantal misverstanden rechtzet, hierbij het anti- Ryanair topic. Leef je uit. Ik zal zelf beginnen.

- Ze behandelen passagiers niet al te best in het geval van cancellation etc.
(hoewel die daar zelf voor kiezen)

- Er staan embarrasing texten op sommige kisten.

- Mensen worden soms naar bases gestuurd waar ze niet heen willen (maar dat staat in je contract).

- Je moet je medical op een vrije dag doen.

- Je krijgt geen water aan boord.
 
- Om goed te verdienen moet je op een basis in de UK zitten. Houdt dit eigenlijk ook in dat als je een UK contract hebt , dan een upgrade krijgt naar bijv. HHN, je er dan op achteruitgaat?
 
Ja, dat zou theoretisch inderdaad kunnen. Je salaris zou dan ongeveer gelijk blijven. Je kan ook weigeren en FO blijven tot er een plek in de UK is. Als je naar een base gaat die je niet aanstaat, kan je meestal na zo'n maand of negen wel terug, zo lang zijn de wachtlijsten ongeveer.
 
Is er eigenlijk ook wat positiefs over Ryanair te melden? Ik heb dat namelijk nog nooit gehoord.

Maar daarintegen zijn die Jumbo Supermarkt reclames op de Trans kisten weer geweldig! :grijns:

http://www.airliners.net/open.file/1247204/M/

Wacht maar tot je de raadsels met betrekking tot de Jumbo mag oplossen die in je stoel zitten:

'Raadsel:'

'Hoeveel geld kost het U om een Jumbo appeltaart op uw verjaardag te serveren:"

Antwoord:

'NIETS ! Met uw ontvangen kortingsbonnen kunt u gratis een Jumbo taart afhalen!'

:passed: :passed: :passed:

@Beer: Hoe staat het leven? Alweer iets nieuws in de pijpleiding zitten?
 
Is er eigenlijk ook wat positiefs over Ryanair te melden? Ik heb dat namelijk nog nooit gehoord.



Wacht maar tot je de raadsels met betrekking tot de Jumbo mag oplossen die in je stoel zitten:

'Raadsel:'

'Hoeveel geld kost het U om een Jumbo appeltaart op uw verjaardag te serveren:"

Antwoord:

'NIETS ! Met uw ontvangen kortingsbonnen kunt u gratis een Jumbo taart afhalen!'

:passed: :passed: :passed:

@Beer: Hoe staat het leven? Alweer iets nieuws in de pijpleiding zitten?


Tja maar er wordt wel geld mee verdient...
 
Is er eigenlijk ook wat positiefs over Ryanair te melden? Ik heb dat namelijk nog nooit gehoord.

Q, daar moet je nou voor naar dat andere topic!
Hoe moeilijk is het nou? De titel hier leest: Het alles wat slecht is aan Ryanair topic".
Wat verwacht je dan?
Jezus..

Overigens lijkt het of bij de KLM niets slecht is. Iedere keer dat je ff met een vlieger praat komt 'ie weer: "waarom kom je niet bij ons; goed pensioen enzo..." Echt waar!:D
 
Q, daar moet je nou voor naar dat andere topic!
Hoe moeilijk is het nou? De titel hier leest: Het alles wat slecht is aan Ryanair topic".
Wat verwacht je dan?
Jezus..

Overigens lijkt het of bij de KLM niets slecht is. Iedere keer dat je ff met een vlieger praat komt 'ie weer: "waarom kom je niet bij ons; goed pensioen enzo..." Echt waar!:D

Sorry, andere topic niet gelezen.

Bij KLM is 1 ding heel, heel, heeeeeeel erg slecht: het aannamebeleid. :D
 
Dat blijkt! Jij zit er toch?:haha:

Scherp


Maarre Overload: Waarom dit topic?
Weet je nog van vroeger, dat je twee scholen in de buurt had: JIJ op de ene, en dat was de beste? Wat een knurften, harry's, sukkels, kakkers, aso's (sorry voor degenen die zich aangesproken voelen) er op die andere school zaten?

Nou ja, precies hetzelfde hier dus....de ene is altijd beter dan de andere. Tot het moment dat wij de pensioengerechtigde leeftijd hebben bereikt zullen we niet weten of we goeie keuzes hebben gemaakt....WIJ niet, maar ook ZIJ niet....
Ook al gezegd op die andere topic: bevalt me prima hier, alleen niet tech gaan in Duitsland met 'Auf Wiedersehen Lufthansa' op de zijkant :D
 
Dan kan iedereen hier Ryr afkraken in plaats van in een topic waar mensen om info vragen.

Drie keer raden wie er geen fuel kreeg in Frankfurt toen HHN dicht was :dozey:
 
Wacht maar tot je de raadsels met betrekking tot de Jumbo mag oplossen die in je stoel zitten:

'Raadsel:'

'Hoeveel geld kost het U om een Jumbo appeltaart op uw verjaardag te serveren:"

Antwoord:

'NIETS ! Met uw ontvangen kortingsbonnen kunt u gratis een Jumbo taart afhalen!'

:passed: :passed: :passed:

Wat is het verschil tussen de prijs in de rekken en de prijzen aan de kassa?

NIETS, en als dat wel zo is krijgt u het verschil terug!

Ach ik vlieg graag met transavia, héél graag!
 
Nadelen Ryanair

Nadelen Ryanair

Hoi Mensen,

Zit nu 6 mnden bij Ryanair. Hier mijn persoonlijke nadelen:

Ik werk voor Brookfield, niet voor Ryanair

situatie: Veel geld, weinig service, motto Brookfield: zoek het lekker zelf uit met je geld.

Probleem:
-Zelf pensioen regelen
-zelf eventuele AOV regelen(handig als "zelfstandig ondernemer")
-Zelf je Airside ID aanvragen, zonder kom je soms niet eens door security tenzij je een escort krijgt?kosten 10 jaar reference check 6 weken wachttijd en 175 pond
-Zelf accomodatie regelen binnen en buiten je base
-SOPS Ryanair= ....?laat we daar maar over ophouden"2500' terrain noted"??
-Ik versta die cabinecrew nooit als ze een PA doen?! cursus Engels is niet verkeerd
-Krijg regelmatig suggesties van passagiers, dat ze de cabinepersoneel een cursus Engels zouden moeten aanbieden.
-Vaak vliegen vanuit Europese SHITHOLES, Carcassone, Rzsezow, Kaunas, Bristol (altijd een windsheartje, of terrain EGPWS vanwege de 3,5 ILS glide plus de baan is altijd spekglad als het geregend heeft)
6 sectoren vliegen op een dag=slavenarbeid. Met een 737-800 proberen in 15 min passagiers erin en eruit te trappen, gaat ten kostte van de service, maar ach we komen optijd voor een prikkie.


Tja, de filosofie is ver te zoeken.

Niet werken = geen geld. Dus het kan vies tegenvallen als je 3 weken op vakantie bent geweest, tenzij je spaart.

Ik vlieg gemiddeld 100 uur per maand als F/O. Ik ben verplicht volgend jaar 1 maand vrij te nemen, anders zit ik aan mijn 900 uur.

Deze maand hebben ze me op N/A not available gezet omdat ik binnen 28 dgn 100 uur zou vliegen.

Ik werd van de week op standby gezet voor een vlucht van Aer Lingus, die gasten kunnen wel lekker staken, uiteindelijk hoefde ik niet de EI610 naar AMS te vliegen voor Aer Lingus,

dat zou echt het diepte punt zijn geweest.

Nou iemand wat toe te voegen graag.

Verder heb ik het geweldig naar mijn zin bij Ryanair, maar als ik dat zeg zit ik op de verkeerde topic!

BJ
 
Dank voor je bijdrage!

Hoe zit dat precies met uren? Ik dacht altijd dat maximum toegestane uren per maand 90 uur was? Of is de enige limiet de 900 per jaar?

Gr!
 
Superpilot -

Mooi he -

Dat zelefde krijg ik ook als ik nonrev bij elke maatschappij te horen..

United, Northwest, American;

"waarom kom je niet bij ons werken man! prima club hier !"

Tsja, nog nooit zelf aan gedacht mannen! maar bedankt voor de tip ! (.....)
 
Superpilot -

Mooi he -

Dat zelefde krijg ik ook als ik nonrev bij elke maatschappij te horen..

United, Northwest, American;

"waarom kom je niet bij ons werken man! prima club hier !"

Tsja, nog nooit zelf aan gedacht mannen! maar bedankt voor de tip ! (.....)

:D FD For President :grijns:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top