Biscane

Cpt. Relax

New member
Weet iemand waar Biscane momenteel bereikbaar is?
Kan hem niet bereiken via Cell phone of via het forum.

Thanks in advance :)
 
Last edited:
Laatste dat ik hoorde is dat hij in Nederland zit. Miamiair doet een wetlease voor Martinair en hij was een van de uitverkorene om dat een maand of twee deze zomer te doen.
 
Misschien kunnen mensen zijn voornaam hier weghalen ivm privacy?

Biscane zit inderdaad TDY in Amsterdam voor martinair te vliegen. Moet over paar weken weer tuus zijn.

FD
 
AMS

AMS

Hi Guys,

Geweldig gaaf hier. Even wennen aan het callsign, you know how that goes. Ze kennen Biscane niet, "Sorry, U staat aan welke gate?" "nevermind, make it Martinair". "Ah I see you now, huh Martinair has 800's?" wel grappig.
Nog 2 weken en dan alweer terug. De eerste 6 weken zijn voorbij "gevlogen". Met een beetje mazzel doen we het volgend jaar over maar dan 4 maanden voor Trans. :yeehaa: AMS :yeehaa:
'K ben 1 sept weer terug.

Metro ik zag jullie DC-10 op de Cargo ramp, was jij hier ook?

FL100 afgelopen weekend nog even een avondje gefeest met een paar Marns. Echt ouderwets gezellig. Ik heb ze vorig jaar vanuit NKT terug naar AUA gevlogen en nog een dag op Savaneta rondgezworven. Gaaf man.

Flyhigh, geen MSN gedaan de afgelopen 7 weken vandaar. Nog even en ik ben weer terug. We zoeken nog vliegers btw, iets voor jou nu?

Mannen, tot binnenkort.
Groeten uit AMS.
 
Jo buddy -

Nog bedankt voor je belletje tijdje terug. L heeft inmiddels ook al met jullie baas gesproken, over nog een Dutchie binnen Miami Air.

Lijkt me wel wat, maar de commute lijkt me killing man.

Vliegen jullie met HV meiden achterin volgende zomer?
In dat geval gaat mn CV nu de deur uit.

Bel ff als je thuis bent.
FD
 
Biscaine, helaas niet AMS voor mij. In juli vanuit OST (oostende) en BRU gevlogen naar LOS (Lagos, wat anders), ADD (addis ababa, heel mooi hotel dat Sheraton daar), Cairo en Tripoli. De afgelopen week (2de week aug.) via Frankfurt Hahn naar Kuweit, Djibouti, Hahn, Charleston SC en maandag gaan we vanuit MIA naar Lima met spul voor de aardbevingsslachtoffers. 23ste naar huis en in sept vakantie. yehaaa!
Ik heb jullie callsign wel gehoord in juli. Geen idee of dit een martinair vlucht was of iets anders
 
Back in town

Back in town

He mannen,

Ben weer terug in FL, hellaas mag ik wel zeggen. Het is geweldig leuk geweest om 2 maanden vanuit AMS te vliegen. We zaten in het Dorint op SPL en ze hebben er alles aan gedaan om het zo goed mogelijk voor ons te laten verlopen. Elke dag taxi's naar en van het crewcenter, 10 fietsen voor alleen Miami Air personeel, 25% korting in de restaurants en bars. werd dus gretig gebruik van gemaakt natuurlijk.

Het vliegen binnen Europa was geweldig alleen het slottijd gebeuren is funest voor de economie. Als je ziet dat je hier in de States elk moment naar bijv NY kunt vertrekken met misschien een mini oponthoud vanwege het weer. Dan wordt je daar helemaal gaar als je weer 2 uur aan de gate moet wachten voor een slot naar bijv. Heraklion. Wat een gelul is dat. Teveel landjes met eigen regels en iedereen wil baasje zijn. Brussel regelt alle slottijden en als je elkaar maar kruist op papier moet er een in ieder geval wachten totdat ze veilig langs elkaar kunnen vliegen. Ze kijken dus niet naar shortcuts en route veranderingen. Bekrompen allemaal.

Het is allemaal zo goed verlopen dat we per 1 april 2008, 6 maanden voor Trans gaan vliegen met, zoals het er nu voor staat, 1 kist. Hij wordt gestaffed met ons eigen personeel en een rep van Trans. Dus FD, je wens kan in vervulling gaan hahaha.

IMO, check deze site: http://www.mapa-online.org/ met de eisen. We kunnen bijna geen typed vliegers vinden dus op dit moment nemen ze van alles aan. Die 2500 uur is ook niet zet in stone dus........ Do it, do it now!! Vlieg je in april in Amsterdam :yeehaa:

Metro, behoorlijk druk geweest zie ik!! Lekker vakantie en ik hoor wel waneer je weer richting MIA komt.

Cheers allemaal.
:cool: Biscane :cool:
 
Zal mn CV es naar je opsturen. Tsja leuk en aardig maar denk dat die AMS (of andere Europe) TDY's nou niet echt junior gaan aan de F/O kant wel ?

6 maanden weg van huis..... Zou de mooiste tijd van mn leven zijn man !!! :grijns:

Bel je van het weekend wel ff.

FD
 
Capt Relax-

Nog goed naar je zin ? inmiddels je PPL op zak zo te zien aan je profiel !? gaaf man! van harte ! en succes met de rest !

Biscane -

Van de I-20 in Florida naar de A-12 in Nederland.... Heb weer gelachen man. Zoute drop smaakte goed in Nederland, en je 3 jaar verlopen bier smaakte goed in FLL. Vond het gaaf. Spreek je ff snel binnenkort op 720 of 06 rond jan/2008. We zien wel hoe het sprookje verder gaat. Vraag me af of onze volgende meeting in een crewroom in Europe land of in the new country gaat worden...

FD
 
He FD,

wat lul je nou man, verlopen bier???? Shit what's in a year??? LOL Ja goeie avond gehad met E. Je drop was lekker, bedankt he!! Afgelopen di m'n NJE fooninterview gemist vanwege de jump terug naar ATL. Volgende dag gebeld en een interview datum gezet voor morgen, ma.
Hou je op de hoogte. Leer ze (hehehehe wat was ook alweer de hoek tussen de loxodroom en de meridiaan??? Even de sextant erbij pakken zodat we de frequenty range van de NDB's kunnen onthouden, YEEHAAAA). Ben over 2 weken weer in NL. Spreek je dan.
Cheers mate.
:cool: Biscane :cool:
 
Nah nah nah zeg, vlieg ik verdomme voor mn rust 1e klas van Amsterdam naar Philly kom ik naast jou te zitten ! :grijns:

Nog je vlucht naar FLL gehaald !? voor mij is het een lange dag geworden. Heb nog ruim 3.5 uur in Philtydelphia moeten doorbrengen, dus ben maar de sportsbar in gedoken voor een paar biertjes en wings. Werd daarna door een paar must rides gebumped van mn vlucht naar CLT. Heb een vlucht naar PHX gepakt (4.5 uur rit) en van PHX een vlucht naar huis. Long freaking day. Veel plezier in SAT morgen.

See you soon buddy!
FD
 
Back
Top