Selectie KLM/KLC

Ikkie

New member
Dames en heren,

binnenkort begin ik met de KLM-selectie; grading, AHFC en daarna COVA. Wie heeft ervoor mij up-to-date informatie over de selectie?

Alvast bedankt!

Ikkie
 
Volle mailbox

Volle mailbox

He RTO,

heb net je berichtje gehad, maar je mailbox is vol, dus kan je mijn emailadres niet doorgeven...

Ikkie
 
Kunnen VMers (ex studenten van bijvoorbeel EPST of Stella) bij KLM solliciteren? Zo ja moet je dan eerst een bridgecourse doen? of is het helemaal niet mogelijk?
 
Dus als ik het goed begrijp mag je als EPSTer wel de bridgecourse doen als je geen ervaring hebt (mits geselecteerd door EPST). Maar met dezelfde opleiding EN ervaring mag het niet meer van KLM?
 
Vraag een keer een bevriende KLS-er (als je vrienden hebt, en ze ook nog KLS hebben gedaan dan :grijns:) of je een keer onder zijn supervisie de daar beschikbare data door mag kijken.
 
Dat komt helemaal goed SG ! Ik verheug me er nu al op dat ik naast die lekkere zus van je mag slapen.

Gr.

Q-Nimbus (erg blij vandaag want die smerige Turken-kipvreetschuur onder z'n huis is failliet.)
 
S.G. :

Jammer dat dat lekkere wijf met het I.Q. van een zeekoe je zus niet was maar de vriendin van een of andere VVD-coryfee :grijns:

Was gezellig!
 
haha jammer dat de helft van je nederlandse vreetpakket bedorven was tegen de tijd dat ik het kreeg :p Doe de groeten aan al die lekkere zusjes van je.
 
Hallo,

ben ook uitgenodigd voor de testen bij het ahfc voor KLM en vroeg me af of er hier mensen zijn met recente info.

Super bedankt alvast!
 
Als je ex NLS-er bent > Stichting wachtlijst NLS > Knowledge base.
 
Hallo,

Ik heb bericht gehad van klm en krijg binnenkort een uitnodiging voor de psycho bij ahfc in maarsen. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen aan informatie? zodat ik weet wat ik ongeveer kan verwachten. Dat zou super zijn!

gr.
 
EPSTers mogen wel de Compressed Bridge Course van de KLS doen, mits EPST hen selecteerd na het afronden van hun opleiding. Toevallig weet ik dat er nu totaal 9 EPSTers zijn aangenomen bij KLM. Zonder ervaring dus.
 
Waarschijnlijk ook leuk om te vermelden, 9 mensen CBC gedaan, 9 mensen aangenomen bij KLM. 100% score tot nu toe, toch best leuk :)
 
Wannabee, jezelf inschrijven/kiezen voor de CBC is dus absoluut niet mogelijk? En waarop baseert het EPST dan deze selectie?

Gr Jet
 
Back
Top