Apple Mac

Buzzer

New member
Voor de techno's... heb een MacbookPro en elke keer als ik inlog op Airwork, airwork velaat en dan weer terug probeer te komen krijg ik de mededeling: _LOGIN_BLOCKED .. Niet eens toegang tot de site..

Oplossing is blijkbaar: airwork cookies deleten... maar is gewoon onhandig om elke keer te doen als je terug wilt.

Iemand anders nog oplossingen??
 
het kan zijn dat je mac explorer beveiligings niveau wat te hoog staat ingesteld. Misschien dat eens proberen?
 
Even contact opnemen met Diana. Ligt niet aan je p.c. Had het ook toen het nieuwe forum er was. Blijkt een instelling van het forum te zijn dat Diana voor je kan verhelpen. ;)
 
Ik heb zowel FireFox als Safari gebruikt (heb ook een MBP), waar ligt het dan aan, want ik heb nergens last van...
 
Dit ligt aan Airwork, niet aan Apple. Het heeft te maken met de toegang die aan je gebruikersnaam is gekoppeld. Dit is bij sommigen niet goed gegaan tijdens de overgang naar de nieuwe site. Ik heb het voor je gecorrigeerd.
 
Zit een aan en uit knop op en het doet "biep" als ie opstart. Is in mijn ogen gewoon een p.c. :grijns:

Wacht maar tot morgen, komen de nieuwe iMacs uit :grijns:

iMac_2007.jpg
 
Imacs.... Zijn dat niet die dingen die ook gewoon op intel processors draaien maar 2x zo duur zijn omdat er een sticker van een appel op zit? :D
 
Imacs.... Zijn dat niet die dingen die ook gewoon op intel processors draaien maar 2x zo duur zijn omdat er een sticker van een appel op zit? :D

iMacs zijn die dingen die standaard UNIX draaien, met een superieure shell erom heen. Zijn overigens niet zo duur, configureer maar eens een Dell met dezelfde specs.

Overigens, die iMac kan wel gewoon windows draaien, die DELL geen OSX
 
Om maar eens met Snoop Dogg te spreken :"Doemaaidiemaa"!
Opzooien met die pc rommel..
 
Imacs.... Zijn dat niet die dingen die ook gewoon op intel processors draaien maar 2x zo duur zijn omdat er een sticker van een appel op zit? :D

Dat is de veelal voorgestelde gedachte die men over Mac's heeft. Vergeet niet dat als je een mac koopt er ook nog eens een berg software bij krijgt waar je U tegen zegt vergeleken met een pc. Oja en deze bijgeleverder software werkt feilloos (zelfs de besturingssoftware:grijns: ), in tegenstelling tot de koekenbakkers van microsoft. Kijk maar naar de puinhoop die ze van 98 t/m vista gecreeërd hebben, om maar de vakantieverkopen te halen. Dit gaat helaas ten kosten van de kwaliteit van het product. Nieuwe Microsoft spulletjes lekken ook altijd uit:grijns: Steve Jobs heeft daarentegen gewoon een hele handige policy, Mondje voorbijpraten? Dan word deze werknemer rigoureus "buiten geflikkerd". En zo moet het!

Winds,

WvdB
 
Love my macbook pro. Alleen wacht ik nog op een Universal Binary versie van mac office. Ik vind entourage top. Syncs fantastisch met me exchange server van het werk. Calender etc.

Heb geen ervaring met Iwork dus weet niet of dat een betere stap is.
 
Nieuwe MS Office voor de Mac komt eind 2007/ begin 2008. Er staat een nieuwe versie van Iwork aan te komen, binnen nu en een paar weken (misschien wel vandaag bij de nieuwe hardware presentatie).
In Iwork mis ik vooral een goede spreadsheet, hier biedt Microsoft trouwens wel kwaliteit.

Probeer ook openoffice eens: http://www.openoffice.org/ is gratis down te loaden en lang niet slecht !
Groet,

Leon.
 
Back
Top