typerating dash 8 madrid

airbuschauffeur

New member
ik moet begin september naar madrid voor een typerating dash 8
heeft iemand al eerder een keer in madrid gezeten voor een typerating?
ik moet namelijk zelf m'n onderdak regelen en ik zoek eigenlijk een simpel ingericht appartementje ofzo in de buurt van cae.
wie kan mij verder helpen??
 
Bij wie ga je die TR doen dan? Als je al bent aangenomen betalen ze toch zeker wel het hotel voor je?
 
Doe je de TR/TQ bij CAE? In Barajas? Of hebben ze ook nog steeds sims in Alcala staan?
Als het Alcala de Henares is dan gaan de meeste mensen naar het Solficus waar je voor een schappelijke prijs een soort appartementje kan krijgen (badkamer, slaapkamertje en woonkamertje met keuken). Het is wat verder weg van de sims op Barajas, maar heeft een heel erg leuk centrum en plein!
Zelf heb ik daar een paar dagen gezeten en vervolgens met mijn crewmate opzoek gegaan naar een gemeubileerd appartement in de omgeving van het vliegveld. Uiteindelijk via-via-via wat gevonden in de wijk Barajas zelf. Waarschijnlijk als je door die wijk heen rijd zie je vanzelf de borden hangen bij appartementen die te huur zijn. Heeft ook een klein centrum met pleintje en diverse restaurants (echter veel minder groot en sfeervol als Alcala). Als het meezit ben je dan minder geld kwijt dan voor het Solficus en het is minder ver rijden met de taxi of eigen auto.
Succes!
 
Ik zat tijdens mijn training in een hotel net buiten Alcala de Hernares. Naast de mac :D Weet niet meer hoe het heet.
De plaats zelf is best leuk en idd daar is wel wat te vinden qua onderdak.
Voordeel van een hotel is dat ze wel airline korting hebben en er vaak een shuttle bus naar CAE rijd.
Ik weet namelijk niet hoe duur een taxi daar is.

Zoek gewoon eens via google op Alcala de Henares, vind je zeker wat.
Oh ja aan de snelweg net buiten het dorp/stad vind je een hele grote supermarkt waar je echt alles kan krijgen, miss een handige tip.

succes iig!

en oh ja.... die sim vliegt best verrot in vergelijking met andere Dh 8 sims in europa...
 
Olla airbuschauffeur, woon al een tijdje in Madrid en ken de buurt hier intussen. Bel me even thuis op 34 91 2341 596 of stuur een mailtje. Om te starten kan je hier wel een nachtje op de bank maffen. Groeten BOW.
 
Ik zit nu in de Solficus, wel een goede appartment maar een beetje ver van CAE. Heb vandaag gehoord dat er betere opties zijn 5 min van het CAE gebouw.

GR.
 
hey mensen!
ik ben verplaatst van dash 8 naar fokker 100, dus moet nu m'n typerating in hoofddorp doen.
als iemand daar nog een kamer weet?
groetjes!
 
ik ben verplaatst van dash 8 naar fokker 100

Zéééér goede move!
Sinds wanneer is Tyrolean gestopt met het betalen van een hotel? Zijn ze gek geworden in INN?
 
Kamer in Madrid?

Kamer in Madrid?

Ik ga hoogstwaarschijnlijk A320 TR doen in Madrid - vanaf 31 October.

Hoe duur is die hotel Alcala de Hernares?

Weet iemand hoe ik samen met een collega makkelijkst een appartamentje kan huren in de buurt van CAE?

Alvast bedankt,

OM

Ik zat tijdens mijn training in een hotel net buiten Alcala de Hernares. Naast de mac :D Weet niet meer hoe het heet.
De plaats zelf is best leuk en idd daar is wel wat te vinden qua onderdak.
Voordeel van een hotel is dat ze wel airline korting hebben en er vaak een shuttle bus naar CAE rijd.
Ik weet namelijk niet hoe duur een taxi daar is.

Zoek gewoon eens via google op Alcala de Henares, vind je zeker wat.
Oh ja aan de snelweg net buiten het dorp/stad vind je een hele grote supermarkt waar je echt alles kan krijgen, miss een handige tip.

succes iig!

en oh ja.... die sim vliegt best verrot in vergelijking met andere Dh 8 sims in europa...
 
Back
Top