Stella en KLM?

@ Slambam

Stella heeft wel zeker een contract met Lufthansa Cityline!!

KLM heb ik verder nog niets over gehoord hier binnen. Niets meer dan de gebruikelijke roddels iig.

mvg
Commander
 
@ Slambam

Stella heeft wel zeker een contract met Lufthansa Cityline!!

KLM heb ik verder nog niets over gehoord hier binnen. Niets meer dan de gebruikelijke roddels iig.

mvg
Commander

Wat voor CONTRACT heeft Stella dan met de Duisters?
Ben oprecht benieuwd.
 
@ Slambam

Stella heeft wel zeker een contract met Lufthansa Cityline!!

KLM heb ik verder nog niets over gehoord hier binnen. Niets meer dan de gebruikelijke roddels iig.

mvg
Commander

Stella heeft bedankt voor een proef met KLM, in tegenstelling tot MVVL en EPST. Waarom deze mogelijkheid de studenten onthouden wordt is mij een vraag.
 
Grappig.

Als ik een huis koop van anderhalf ton, dan
* lees het bestemmingsplan van de gemeente.
* laat een deskundige een bouwkundig rapport opstellen.
* ga ik naar het kadaster,
* ga ik naar de notaris die checkt, checkt en nog eens checkt of er geen andere contracten zijn gesloten
* stuurt de bank er ook iemand op af om het een bovenstaande te checken
* ga ik nogmaals naar de notaris om het allemaal nog eens officieel te bevestigen

Als ik aan een vliegopleiding begin van anderhalf ton, dan
* kies ik er voor om de direkteur te geloven in alles wat hij zegt.

;)
 
Commander, Stella heeft GEEN contract met cityline. Ik herhaal, GEEN contract, hoe graag ze het ook zouden willen...Ze kunnen, net als iedere andere vliegschool, studenten naar de selektie sturen maar daar houd het ook mee op. Niks, geen contract...tenzij stella een abonnement heeft op het maandelijkse personeelsblaadje dat cityline uitgeeft, dat kun je misschien ook een contract noemen...

Cheers!
 
offtopic

offtopic

Met de NLS hebben ze het iig helemaal gehad, bij de KLM!

Is een beetje overdreven. Maar er zit een kern van waarheid in.
Twee dingen, aldus betrokkenen;
-gemiddeld is de kwaliteit van een NLS'er achteruit gegaan ten opzichte van jaren terug.
-communicatie NLS-KLM gaat niet echt soepel.

Bron: NLS en KLM.

PS er zijn wel goede vliegers afkomstig van de nls.
 
Ik schop dit topic weer even omhoog aangezien mij ten ore is gekomen dat Stella wél onlangs een samenwerkingsovereenkomst met KLM heeft afgesloten.

Wat deze overeenkomst exact inhoud (én of hij er daadwerkelijk is) weet ik niet. Ook niet of er nu wel of geen contract is met Lufthansa en of Ryanair. Het is voor mij geen must om naar de KLM te gaan, of om wel of niet voor Stella te kiezen. Maar ik hoor wél graag de waarheid over zaken.

Wellicht dat iemand van Stella of KLM (en van LH en FR), die precies weet hoe de vork in de steel zit, zo vriendelijk is om te reageren. Dus iemand die het echt zeker weet.
 
Hoogstens een aantal mensen van Stella waarmee ze een pilot gaan starten, dat ze een pilot gaan doen en blauwgespoten worden op de KLS. Met de aankomende uitbreiding van KLS (nog niet zeker) weet ik niet of daar überhaupt wel voldoende capaciteit voor is.

Wat trouwens nog steeds vreemd vind, is dat Stella mensen zonder natuurkunde aannemen. Bij het gros van de maatschappijen kom je dan never nooit aan de bak!:1855:

Denk trouwens dat als er al een overeenkomst komt, de kans nog steeds miniem is dat je er dan ook voor uitgekozen word. Slechts luttele procenten van het leerlingbestand zal dat omvatten.

Primair
 
Er is een aantal leerlingen van Stella dat door KLM geaccepteerd wordt als solicitant na de bridge course a 13K euro volgens mij. Volgens mij is dat al een tijdje geleden aan de orde geweest. Maar een officieel samenwerkingscontract... Navraag geeft uitsluitsel idd.
gr
 
Er is een aantal leerlingen van Stella dat door KLM geaccepteerd wordt als solicitant na de bridge course a 13K euro volgens mij. Volgens mij is dat al een tijdje geleden aan de orde geweest. Maar een officieel samenwerkingscontract... Navraag geeft uitsluitsel idd.
gr

Navraag bij Stella geeft...: "daar doen wij geen inhoudelijke mededelingen over."

Ontkennen noch bevestigen dus. Het werd vrij openlijk verteld tijdens een opendag, maar naderhand bevestigen zat er niet in. Ik haal daaruit dat ze hoe dan ook nog niets concreets hebben. Vandaar dat ik hier wil kijken of iemand meer weet.
 
Last edited:
Er is mij verteld bij de KLM bridgecourse voorlichting dat Stella wel is gevraagd om deel te nemen aan de bridgecourse maar daarvoor vriendelijk heeft bedankt!
 
Back
Top