Stella aviation oktoberklas

flying swiffie

New member
Hoi

wie begint er nu in oktober in Teuge?
voor mij was het eerst de bedoeling om in september te beginnen maar aangezien de september klas naar Maastricht ging heb ik geswitchd naar de oktoberklas.

Ik ben Bram de Graaf 20 jaar jong, net mijn MBO diploma telecom/ICT engineer binnen.

(voor de woning heb ik genoeg animo, dus geen plaatsen meer vrij)
 
Last edited:
Hey

Zelf ben ik ook een overloper van de 'Septemberklas' naar de 'Oktoberklas'.
Omdat ik er voor heb gekozen om instructeur te worden bij SAA na mn opleiding zoek ik niet het duurste op en daarom blijf ik thuis wonen. Kom ik er met mn opdrachten er niet uit kan ik altijd nog langs mn klasgenoten rijden :)

Als er andere klasgenoten van oktober kennis willen maken doe dan ff een pb dat ik je een mail stuur die ik eerder rondgestuurd heb in de 'Septemberklas'.

Zelf ga ik de 16e van augustus naar Teuge voor mn lening en mn 'pak'. Misschien ontmoet ik je daar.....



Henk
 
Hey,

Ik ga ook in de oktoberklas beginnen.
Zelfde verhaal beetje kon ook september in maastricht beginnen maar ben ook geswitched naar de oktoberklas. Zoek nog kamer en de jouwe klinkt goed.

groetjes,

Bas
 
Heey,

ik ben ook geswitched. Van augustus naar oktober. Ik ben Bram, 17 jaar jong. K heb mijn uniform bankgesprek en alles dus al gehad, want k zou over kleine 3 week beginnen. K ga op scherpenhof of die andere camping.

groeten.,
Bram
 
Stella heeft sinds kort op vliegveld Beek een tweede school geopend. De augustusklas is de eerste klas die naar Maastricht gaat. Ook de klas van september gaat die kant op. maar oktober (en volgens mij november ook) gaat weer naar Teuge.
 
Heey,
zouden jullie je msn ook naar mij kunnen pm-en?

kunnen we elkaar al n beetje leren kennen.

groetjes bram
 
Heej,

Ik begin ook in Oktober.
Morgen heb ik de medische keuring en dan hopen dat de opleiding definitief is:)
Wie weet wanneer de volgende bank avond is? Henk had gezegd dat de bank avonden meestal plaatsvinden op de laatste donderdag van de maand.
En zijn er nog mensen die ook een kamer zoeken of misschien nog een plekje vrij hebben?:)

groeten, Frank
 
Hey Frank,

Alvast welkom geheten in de oktoberklas! Ik zit er ook in.
Voor zover ik weet zijn alle bank/uniformdagen om 10.00u (dus niet 's avonds). Voor ons is het donderdag 6 september.

Groeten,
Godfried
 
Hej Majestic,

heb jij al bericht gehad van stella over die bank/uniform dag?
Heb trouwens gister de medische test gehad, maar er waren een aantal twijfelpuntjes en moet nu dus een afspraak maken bij de cardioloog en de kno-arts:(
Baal er echt van! nu maar hopen dat het allemaal toch goed afloopt.

groetjes
 
voor de bank/uniform dag krijg je idd nog een mailtje. Ik ben dan niet aanwezig omdat ik die dag op 6 juni al heb gevolgd;)

Misschien kunnen we ook nog even wat met zn allen doen voordat we gaan beginnen? Ik weet niet of de oktoberklas a helemaal vol zit, maar lijkt mij wel even leuk om elkaar te leren kennen.

groeten
 
Allereerst allemaal van harte met de aanname bij SAA, jullie gaan allemaal een geweldig leuke tijd tegemoet. :rt:

Ik zelf ben in oktober afgelopen jaar begonnen bij SAA.

Momenteel woon ik op Teuge zelf in een vrijstaand huisje. Mijn 2 huisgenoten zijn meeverhuisd met SAA naar Maastricht, dus heb ik ineens 2 (ruime) kamers vrij. (stukken beter dan de Scherpenhof, en niet al te groot prijsverschil)

Op het vliegveld wonen is erg leuk en heeft ook wat voordelen. Je leert bijvoorbeeld automatisch al veel mensen kennen in de luchtvaart, van de zweefvlieger tot de lijntrainingscaptain 747.

Verder is het erg makkelijk als je je eerste brevet hebt straks, om in het weekend even een rondje te gaan vliegen.

Wat ik zelf nog het prettigst vind is dat je nauwelijks reistijd hebt.
In de praktijk fase moet je vfr vliegen. Dit houdt in dat je toch nog regelmatig dagen heb dat je wel op school moet komen, maar achteraf blijkt dat het weer te slecht blijft. Je bent dan zo weer thuis gelukkig, en als het ineens toch goed word ook zo weer op school, om toch die les nog te doen. ;-)
Ook in de theoriefase is het gewoon prettig als je met 4 minuten thuis bent.

En Teuge is natuurlijk één van de gezelligste vliegvelden van Nederland, dus ook een goede reden om hier te zijn. :haha:

Als iemand woonruimte zoekt, stuur me dan even een prive bericht voor meer info.

Greetz,
William
 
Heren,

Gefeliciteerd allemaal.

Even ter info, de bank- en uniformdagen zijn in principe de eerste donderdag van de maand.

En Henk? Jij hebt besloten om instructeur te worden? Misschien eerst even je opleiding halen, en dan kijken of SAA je wil hebben als instructeur... Right?

Ciao jongens, tot in oktober

mvg
Commander
 
hallo allemaal,

ik begin 1 oktober bij stella in maastricht ( de septemberklas dus...)
ik heb ook nog woonruimte in de aanbieding.
een mooi groot huis voor 4 man in gulpen.

het probleem is dat ik binnenkort al begin en nog steeds geen roommates heb...

niet dat ik een onuitstaanbaar ventje ben hoor,
maar de meeste van de september klas hebben al huisjes via stella geregeld.

als iemand op maastricht nog wat zoekt moet je maar ff pm-en
 
heey sammyw,

de oktoberklas begint gewoon in teuge, dus een woning in de buurt van maasticht is wel beetje ver weg:p

gr
 
handig :grijns:
ik heb het maar overal neergezet....
nah als jullie zijn alsnog altijd welkom hoor!
het bier/wijn/cola staat koud:biertje:
 
Hallo allemaal,

Ik ben Pepijn Haselhoff en Ik begin ook in oktober in Teuge.
Ik heb aanstaande donderdag (de 6e) het bankgesprek. 18 september heb ik de medische keuring.

In ieder geval tot binnenkort.

Groeten, Pepijn.

P.S. William, heb jij ook internet in de woning? en zo ja wat zijn je maandlasten.
 
ben vandaag ook door de selectie gekomen! (alleen nog medisch).

Mits de medische keuring goed gaat en voor de rest niks raars naar voren komt, dan begin ik ....eind oktober, begin november in maastricht....man ik ben nou beetje vergeten wat die allemaal zei over die data....was nog on a natural high zeg maar! =D, maargoed volgens mij is het dus de novemberklas. Dus ik ben eventueel wel geinteresseerd in eventuele behuizing. Ik post binnenkort wel ff wat meer details, maar ik moest het gewoon ff kwijt =D!

(en zit al poosje te lurken, maar nooit gepost, leuk forum =))
 
Back
Top