AIRWORK quote of the month: 2007-2008

Hij is mooi Sander.

volgens mij heeft de gemiddelde KLS student een schuld van ruim 150k als ie klaar is. 117.5k + rente + levensonderhoud + 747 posters

en we hebben een nieuwe deelnemer (gepromoveerd van ATCBOX ???)

FSX klopt voor geen zak. Maar het blijft leuk, om te landen en als je op Cruise att zit gewoon TV kijken in je kamer :haha:
(daar hebben we in het echte leven, laptops, portable DVD spelers en Ipods voor)


Sorry maar dat kan ik echt niet geloven, dat zou betekenen dat de luchtstroom je
heel hard naar beneden drukt, dan lijkt het mij dat je gwn neerstort.

Hij is mooi. Erg mooi.
 
Last edited:
Putty, 6/8 – 21.01
(Zie, Crewroom, uren versus starts, bericht # 21)

sipkewynia, 7/8 – 18.36
Dit is hoe ik het zou analyseren, dus het zou ook onzin kunnen zijn.

Peut, 9/8 - 23.55
Ik had die 65 euries beter in de gracht kunnen gooien dan had ik tenminste nog een plons gehoord !

Overload, 8/8 – 19.47
Goede thread zeg. Zal eens denken of ik ook nog iets zinnigs te melden heb hier.

THUMBS ON FLY, 13/8 – 23.25
In één topic is RYR verheven van STARTCLUB WAAR JE MOET BETALEN OM TE SCHIJTEN tot EINDSTATION waarvoor je legacys zou verlaten.

Fokkerkoning, 14/8 – 14.07
tegen het salaris van de RYR vliegers kan toch niemand op.


Het is een beetje komkommertijd, lijkt wel. Heb ze echt bij elkaar moeten zoeken deze keer.
Ben tijdens deze recherge overigens de airworker tegen gekomen die mijns inziens al een poosje de meest consitente in mening is met het grootste geduld.
Wie denkt U dat het is ?

Cheers
Art
 
OK, het was off topic, maar ik vond het toch de moeite waard. Het is “Overload”, de konstante factor.
Overload krijgt van mij een klein applausje voor de consistente manier waarop, en met een Engelen geduld, hij keer op keer zaken recht weet te zetten die krom worden voorgesteld door minder geinformeerden waar het zijn werkgever betreft, met de intentie toekomstige werknemers van eerste hand informatie te voorzien.
Het zijn juist deze deelnemers aan Airwork, zoals bijvoorbeeld ook, Iz, for that matter, die dit forum kwalitatief en informatief op peil weten te houden, vaak against all odds.

Zo, terug on topic,

Pornokoning, 19/8 – 12.36
Petten worden alleen gedragen door mensen die zichzelf belangrijk vinden.

Dodo 228, 17/8 – 21.52
Als je aan de verkeerde kant van de power curve zit met je kleine vleugels heb je toch echt minder over dan met je grote vleugels aan de goede kant.

Koning Lucht, 17/8 – 14.39
Hoop dat ik nu niet helemaal in de pan gehakt word door de mensen die er ècht verstand van hebben.

Cheers
Art
 
21/08/07 07:58
PH-BB
Airworkers,

Ik vroeg mij af tot hoe ver je van je thuishaven kan wonen? Als bijvoorbeeld Schiphol je thuishaven is, mag je dan ook in Utrecht wonen? Of moet je perse in Amsterdam e.o. wonen?

Krijg je een auto van de zaak of moet je zelf maar regelen dat je op Schiphol terechtkomt?

Grtz,
PH-BB

We hebben een winnaar!
 
Van FD, gisteren in het Positionerung AMS-topic:

Heel simpel, wil je als bagage claim medewerker zelefde prioriteit hebben als een piloot, ga je een vliegopleiding doen.
 
Augustus zit er op, kwakkermaandje was het, zal wel aan vakantie geneugtes gelegen hebben. Ondanks de komkommer tijd, toch nog wat aardige bespiegelingen kunnen optekenen.

De technische.
Dodo 228, 17/8 – 21.52
Als je aan de verkeerde kant van de power curve zit met je kleine vleugels heb je toch echt minder over dan met je grote vleugels aan de goede kant.

De komieke.
Flying_pizza_service, 31/8 – 16.53
Zuip jezelf in godsnaam eens helemaal de johova in.. je zult het nog nodig hebben mocht je ooit gaan vliegen.


Wat was er verder te beleven afgelopen maand,
Ryanair was zoals altijd weer goed voor zowel lof als venijn, Overload had een leuke opening met “het alles wat slecht is” topic, nu nog een met “alles wat goed is”.
En dan natuurlijk, het CLH forum blijft boeien, Warnstreik en al. Eigenlijk jammer dat zoiets nodig is bij een zo gerenomeerd Konzern, maar wel terecht, success er mee.

Zo, het is alweer September, en PSV zal wel weer kampioen worden.

Cheers
Barrel Roll Art :haha: :haha:
(de jonge Art maakte inderdaad barrel rolls op zijn zeventiende, echter niet op een vliegtuig van de rls)
 
4-900-1770.jamesonbarrel.y.jpg
 
Geachte Mijnheer Art, een beetje laat, want ik woon helaas in Engeland en daar loopt men een beetje achter op de rest van de wereld, maar mag ik U toch heel hartelijk danken voor uw vriendelijke woorden.:biertje:

(Mijnheer Kebab, op een dag drik je geen Jameson meer, maar drink je Glenfiddich single malt 12yrs. En dat ga ik nu doen :yeehaa: )
 
Zie je wel, kon er op wachten, C.K. liet zich dit inkoppertje niet ontgaan,
Voor het gebodene loop ik echter met Overload mee, real malt, niks geen “sissy” green label of zo.

"Too much of anything is bad, but too much of good whiskey is barely enough."
- Mark Twain


@Variatie, barrels zijn barrels, zowel single engine als single malt:biertje:


044-PeatFreak.jpg



Cheers
Art
zo, nu weten jullie ook meteen wat ik toch heb met dat cheers
 
Kennelijk spelen in de grote wereld rondom het kleine Nederland objectieve kwaliteitseisen een grotere rol bij de aannames van piloten

Succes

Game, set and match.

In de category most funny;

Heb vanmorgen nog op Omroep Brabant (zullen de meeste van jullie niet kennen) gelezen dat.....

FD
 
Last edited:
En ja hoor... ook het forum opperhoofd kan héérlijk uit de kast komen. :grijns:

En waar gaat het over dat het naar is dat ze in uniform controleren. Moeten ze hun bermuda, hawaii-hemd en jezusslippers uit de kast trekken om de sportvliegertjes niet overstuur te maken?

Puntje voor Diana. :D
 
Laten we het erop houden dat de beste jongeman aan wie deze uitspraak gericht is een Belg is :grijns: (met alle respect voor de Belgen hoor :D )

:D
 
Back
Top