EPST Denemarken

flexman

New member
Hoi allemaal

Ik heb de laatste tijd veel PM's gekregen met vragen over het first officer programma van de EPST en ben nu benieuwd wie ons in augustus komt vergezellen in Denemarken.

gegroet flexman
 
Last edited:
Ik (nog) niet maar zit er voor 2008 wel heel erg aan te denken. Moet dit jaar nog even wat dingen hier afmaken Hoe gaat het daar nu?
 
Het gaat prima!

Het gaat prima!

We hebben net onze laatste JAR exames achter de rug.
Was even hard werken, maar dat gedeelte zit er nu op.
Maandag heb ik mijn eerste viegles....YES!:D

Ondertussen is er een hoop veranderd. Klas 2 heeft zijn intrede gemaakt en we zijn nu hier met 9 man meer. Komt nu op een totaal van 15 EPST-ers hier in Denemarken.

Ik heb gehoord dat er rond oktober er weer een klas bijkomt.

Wie weet zie ik je dan!

Groet flexman
 
Moet jij dan die testen nog gaan doen? Ik denk ook die periode te beginnen...

Ja moet nog aan testen beginnen. Maar eerst andere dingen eens checken , zoals de bank etc anders heeft testen weinig zin.
 
Aan de " nieuwe denen" : Hoe staat het er mee in het hogere noorden?
Laat nog eens iets weten als je op dit forum voorbij surft....
 
Ik heb de lijst met deelnemers aan de klas van okt/nov inmiddels binnen. Zijn er meer van de mensen op die lijst hier op het forum aanwezig?
 
Hoge Noorden...

Hoge Noorden...

Aan de " nieuwe denen" : Hoe staat het er mee in het hogere noorden?
Laat nog eens iets weten als je op dit forum voorbij surft....

Valt wel mee hoor dat Hoge Noorden...150 km boven Hamburg...enfin,

Ik heb het al wel en paar keer kenbaar gemaakt in andere draadjes hier op het forum, maar nogmaals.

Alles verloopt goed op dit moment hier in Denemarken. Natuurlijk hebben we als eerste klas wat organisatorische problemen gehad, maar die zijn allemaal opgelost.
Mijn klas is nu aan het vliegen, ik vlieg nu naar gelang het weer 4 keer in de week met een gemiddelde vluchtduur van 1,5 uur.

De tweede klas is begonnen met de theorie...wel grappig hun nu te zien zwoegen met airlaw enz enz en ik ga naar school om te vliegen..hahaha:yeehaa:
ach over een paar maandjes zijn hun aan de beurt.

Kortom alles gaat hier eigenlijk wel goed!

Ik zou alvast zeggen welkom in Denemarken (voor degene die gaan komen). En voor de mensen die het nog niet weten, bel de EPST gewoon op, die kunnen je vast meer over het programma uitleggen.

Groet flexman
 
Last edited:
Back
Top