Schellinger Trainingen

Grijp elke kans om je ergens op voor te bereiden.
Technische vraagjes, interview, simulator; alles gaat beter als het niet totaal nieuw voor je is. Je moet trouwens nooit liegen. Doorgaans is het te merken dat jongens zich voorbereid hebben maar dat is geen reden tot afwijzing.
Het toont eerder motivatie en daadkracht.
 
Kan me niet voorstellen dat je twijfelt. Het is al eerder gezegd maar het komt neer op 2 zaken die je voor ogen moet houden:
1. Als je de training niet hebt gedaan kan je jezelf zonder spijt nog aankijken in de spiegel?
2. Aannemend dat andere kandidaten wel de training volgen voor de daadwerkelijke selectie heb je zoveel vertrouwen in jezelf dat je de strijd met achterstand t.o.v. deze anderen durft aan te gaan?

Kort door de bocht: maximaliseer je kansen op een succesvolle selectie!

Succes.

Het is geen strijd...Je moet aan bepaalde normen voldoen en hoeft dus niet beter te zijn dan andere mensen die selectie te doen (is wel beter natuurlijk, maar het is geen strijd).
 
http://www.istflighttraining.nl/


Misschien een idee om een "Selectie voorbereidings topic" te maken met links naar alle websites/instanties online testjes etc etc om je voor te bereiden? Als daar animo naar is, wil ik best overal die linkjes vandaan gaan rapen.
 
Overigens weet ik niet of diana er heel blij mee is, aangezien het eigenlijk in de kennisbank thuishoort denk ik. Ik zal haar wel pmen erover.
 
Overigens weet ik niet of diana er heel blij mee is, aangezien het eigenlijk in de kennisbank thuishoort denk ik. Ik zal haar wel pmen erover.
Airwork is geen commercieel bedrijf voor zover ik weet, dus of er meer of minder mensen van de kennisbank gebruik maken, zal dat Diana weinig 'boeien' denk ik ;)
 
Het zal mij wel boeien, ten eerste simpelweg omdat de Kennisbank bedoeld is voor het verzamelen van alle info die anders versplinterd op het forum ronddwarreld. Een soort permanente FAQ, zeg maar. Ten tweede omdat die Kennisbank me nogal veel tijd en moeite heeft gekost om op te zetten, en ik het wel leuk zou vinden als die dan vervolgens goed gebruikt wordt. Dat kan alleen als iedereen er aan meewerkt. Afgezien van het feit dat het mij blij maakt, is het bovenal in het voordeel van iedereen die van de site gebruik maakt. (En dat feit op zich maakt mij alweer blij! :) )

Overigens zijn al veel links naar testsites te vinden in het PO-1 Kennisbankdeel van de KLS-selectie, toegevoegd met dank aan diverse Airworkers die hun weg naar de Kennisbank hebben gevonden.

Om hier een apart Kennisbank-gedeelte van te maken (links naar testsites), is op zich geen verkeerd idee.
 
Het ... idee.

Op die manier 'boeit' het je natuurlijk wel ja, maar wat ik meer bedoelde is dat er volgens mij niet echt om toestemming gevraagd hoeft te worden om een link naar een andere website neer te zetten waar informatie op staat. Ik waardeer de kennisbank ook heel erg en heb er erg veel nuttige informatie uit kunnen halen en hij is ook zeer compleet. Maar meer links naar meer 'kennis' zijn natuurlijk niet verboden om te worden geplaatst (lijkt mij).
 
Aha. Nee, uiteraard kan hier een linkverzameling naar handige testsites worden geplaatst, maar wel liefst allemaal bijelkaar in de Kennisbank.
 
Eehhh, AlphaIndiaRomeo heeft laatst een thread aangemaakt waar al een heleboel van deze links te vinden zijn. Link
Is het niet een beetje dubbelop om dat ook nog eens in deze thread te verwerken? Het lijkt mij een beter idee om daarin verder te gaan, voordat er straks tig verschillende (hoe kan ik me voorbereiden op de selectie) topics ontstaan.

Tis maar een idee.....
 
Back
Top