DLR test, tips?

lowtimer

New member
Heren,

Ik ben net nieuw op Airwork, dus excuseer als ik zo nu en dan een flater sla.

Ik heb zojuist bericht gekregen, dat ik bijLufthansa Cityline (CLH) deel mag nemen aan de DLR test.
Via via heb ik een adres gekregen, waar ik traning kan krijgen mtb de DLR Test.
Ik wil natuurlijk een zo een groot mogelijk kans van slagen hebben, en heb mijzelf dus meteen opgegeven om deel te nemen aan die cursus.
Maar behalve die cursus, heeft er iemand nog nuttige tips, die ik kan gebruiken?
 
Mooiste zou zijn als de info die nu verspreid is op het board, zoveel mogelijk in de DLR-test in de Kennisbank Wiki wordt gezet. Scheelt een hoop werk, zowel voor degenen die het board moeten doorspitten, als voor de mensen die geen zin meer hebben om steeds dezelfde tips te posten in dit soort threads.

Dus, lowtimer, hopelijk dat jij ook wat kunt toevoegen als je de test hebt gehad. Succes in ieder geval.
 
bedankt

bedankt

Ik heb vanmorgen een aantal uren op deze site rond gesnuffeld en heb inderdaad veel info gevonden.
Bedankt.;)
 
dag lowtimer,

ik heb in november 2006 mijn dlr gedaan, heb me voorbereid bij ATTC (www.attc.de). Dit was een erg goede voorbereiding, voor zowel de GU als de FU.
Op de site van dlr zelf kan je ook handige oefenprogramma's downloaden, die er hetzelfde uitzien als diegene die je ook werkelijk krijgt (maar niveau is niet hetzelfde, werkelijke test is iets moeilijker).
Succes...
 
Back
Top