NLS Class 0801

Hey,

ik ben ook aangenomen, goedgekeurd en geplaatst in klas 0801 en ik was benieuwd of er nog meer mensen van Airwork zijn die in deze klas zitten?

Groeten


Ps: Heb mij ook gelijk aangemeld voor de Hyves!
 
Voor de mensen die al aangenomen zijn.
Hebben jullie trouwens ook de fout in de brief gelezen?
Ik ben volgens de brief ingedeeld in klas AI0701 en de opleiding zal starten op 2 januari 2007.
:1855: :biertje:

Gr.


Haha.. das mijn klas:grijns:
 
Net terug van de NLS om 't een ander te vragen. Kreeg ook te horen dat 0801 al vol zat! Waar blijft de rest? hyves blijft ook erg rustig:stapelge: .

Gr.
 
Ik zit ook in klas 0801. ik heb in juli de NASS test gedaan en toen werd er al gezegd dat ik pas in januari kon beginnen
 
Welkom welkom welkom :rt:

Gezellig, begint langzaam maar zeker steeds meer te worden.
Meld je ook gelijk even aan op hyves (nls0801.hyves.nl). Daar staat nog wel wat handige info.

Groeten..
 
Tja, wij (0709) hebben al kennismaking gehad, volgende week Experience island en hebben ook maar 19 man op de hyves! Voor de kennismaking 12 ofzo, daarna 14, en na wat mailtjes van de hyvers richting de rest (krijgt alle e-adressen tijdens kennismaking) nu dus 19!!!

Reken er maar dus op dat de komende tijd nog niet veel nieuwe klasgenoten zich bekendmaken...
 
Ook ik ben overgeplaatst naar de klas van November dit jaar en zal dus niet meer in "jullie" klas zitten... Ik geloof dat er nog een aantal zijn die overgeplaatst zijn, maar dit weet ik niet zeker.
Groetjes
 
Okay, kreeg jij een brief thuis voor wat betreft die overplaatsing? Of werd je gebeld?

En hoe gaat het met jullie en de financiering van de opleiding? Staan jullie ouders "zomaar" borg voor het hele bedrag? Of hebben jullie misschien nog andere constructies die jullie willen delen met de rest?

See ya
 
Ik ben eerst gebeld voor de overplaatsing. Bij het interview had ik aangegeven dat ik zo vroeg mogelijk wilde beginnen. Uiteraard heb ik ook nog een brief ontvangen over de wijzigingen.
Mijn ouders gebruiken de overwaarde van hun huis om garant te staan voor de lening (waarschijnlijk ING, dus hoeft niet over het hele bedrag)
Dusss... succes!
 
@Bombinop: Gefeliciteerd met je overplaatsing!
Puur uit interesse, wanneer had jij de NASS-test gedaan bij de NLS?

En wat betreft de garantstelling van je ouders d.m.v. de overwaarde van de woning voor de lening bij mogelijk de ING Bank, dat snap ik qua borgstelling. En dat wil ik waarschijnlijk ook op die manier gaan regelen.
Maar de aansprakelijkheid, die 100% is, dragen zij die ook zonder problemen? Of twijfelen zij misschien daar ook aan?

@Andrew88: Ook gefeliciteerd!! Nu je Medische Keuring nog?

See ya
 
Jaa ik ben er ook bij

Jaa ik ben er ook bij

Hallo, toekomstige klasgenoten!!

Ben vandaag medisch goedgekeurd, en heb te horen gekregen dat ik in klas 0801 terecht kom!! Nu alle financiële rompslomp regelen en dan beginnen! Trouwens hebben sommigen al een kamer bij Opaallaan? of moeten jullie dit ook nog regelen?

Heb der zin in!

Grtz
 
Hey (eindelijk een) Air-gril,

gefeliciteerd met je toelating je medische GOEDkeuring!
Ik heb nog geen kamer geregeld op de Oppaallaan. Dat moet ik, evenals de financiering, nog regelen. Maar komt goed.

Nu vrij of aan het werk?

See ya
 
Back
Top