KLS klas 7-5

Dag Niels! De eerste GVSS bekende voor mij die ook een plaatsje heeft gekregen. Nog gefeliciteerd met alle behaalde successen! ;)

Die pay-tv grap weet ik natuurlijk nog als de dag van gister :p: Weet jij toevallig of er al andere uit onze groep zijn die ook al een klas toegewezen hebben gekregen?

Nee, weet alleen dat Thomas dit weekend zijn Medical had en dat Bob nog een jaartje gaat studeren. Pim was voor mij bij de COVA, daarna niks meer van gehoord.
 
Met trots kan ik u meedelen dat ook ik in klas 07-5 ben ingedeeld, ik heb vrijdag de verlossende brief gehad en het gaat nu dus allemaal officieel door!


Ik hoop jullie in december allemaal te zien

gegroet
 
Last edited:
Weet niet of het nog heel belangrijk is hoor, maaree de KLS kijkt vaak op het Airwork forum OESS, en het schijnt dat het niet zo relaxt is als ze weten wie er achter de nicknames zitten ;) Dus even je naam weghalen..
 
Even iets anders dan maar: Ik woon in de buurt van Den Haag, beschik over een rijbewijs & auto. Passen nog 3 man extra in dus het lijkt mij handig als we alvast een soort van Carpoolgroepje kunnen fixen, heb namelijk echt geen zin om elke week met de trein op en neer te reizen (en ben wel van plan om in de weekeinden het thuisfront te bezoeken)...dussss wie bied zich aan?
 
Hehe ik kom in 08-01 maar als niemand van jou klas zich aanbied dan zou ik graag meerijden want ook ik heb geen zin in de trein :D. Stuur anders maar even een PM.
 
Heey gasten van 7-5,
Heb vandaag alle info binnengekregen, contracten etc. Neem aan jullie ook? Intresant om alles te lezen, volgende week maar even pak laten meten.!
 
Last edited:
Even iets anders dan maar: Ik woon in de buurt van Den Haag, beschik over een rijbewijs & auto. Passen nog 3 man extra in dus het lijkt mij handig als we alvast een soort van Carpoolgroepje kunnen fixen, heb namelijk echt geen zin om elke week met de trein op en neer te reizen (en ben wel van plan om in de weekeinden het thuisfront te bezoeken)...dussss wie bied zich aan?

'k woon in voorschoten, dus ik wil best in je carpoolgroepje als het mag:grijns:
 
5x per jaar, dus ongeveer om de 10 weken een nieuwe klas. Vandaar de klassen 7-1.7-2....7-5 heten. Iedereen die momenteel door de selectie komt zal in klas 8-1 starten (begin maart, week 10)
 
He jongens,
ik vertrek morgen in de late ochtend (tegen 10 of 11 uur) richting Schiphol om m'n pak op te laten meten, dus als er iemand in de buurt van Den Haag zin heeft om mee te rijden even snel zeggen :D (Private Message of even reply'en!
Groeten
 
He jongens,
ik vertrek morgen in de late ochtend (tegen 10 of 11 uur) richting Schiphol om m'n pak op te laten meten, dus als er iemand in de buurt van Den Haag zin heeft om mee te rijden even snel zeggen :D (Private Message of even reply'en!
Groeten

Ben ik je zeker net mis gelopen:p:.. 'k was er vanochtend om half 12 ongeveer;)
 
Hehe ik was er pas tegen 1300 dus je bent me zeker niet misgelopen. Het was wel grappig, 45 min heen 45 min terug terwijl je 3 min bezig bent met het aanpassen. In ieder geval handelen ze efficient daaro! Iedereen overigens de e-mail van ABN ontvangen? Ik ben er helaas niet bij, ben dan in de USA genieten van de zon helaas (..).

Oja, dan nog iets, wat zullen we als officieel discussiepagina gebruiken? Dit topic of de Hyves van 07-05...airwork lijkt mij iets handiger...
Groeten!
 
Back
Top