KLS klas 7-5

Wat doe je tot december ?

Wat doe je tot december ?

Zoals de titel zegt: wat doen jullie tot half december ? Vervelen, werken (wat voor werk?), op vakantie gaan,... ? Ikzelf heb geen idee van wat te doen tot dan, erg vervelend !

Greetz
 
Zoals de titel zegt: wat doen jullie tot half december ? Vervelen, werken (wat voor werk?), op vakantie gaan,... ? Ikzelf heb geen idee van wat te doen tot dan, erg vervelend !

Greetz

hmm wat ga ik doen tot december:p:...
- Ik heb nu 2 baantjes en daar blijf ik bij werken tot half oktober denk ik zodat ik nog een beetje vakantie kan houden. (Ik werk bij Hoogvliet (supermarkt) en bij Eetcafé de Hooykist (afwasser).
- Ik ga ook nog op vakantie maar dat is niet speciaal omdat ik tot december niks te doen heb.

Dat was het zo'n beetje, ook niet echt een heel druk bestaan maar dat mag best wel want we zijn straks toch 2 jaar lang hard aan het werk:biertje:
 
Ik ga ook werken tot november en dan lekker vrij nemen, volgens mij kun je het beste wel een beetje vakantie nemen en eens goed al dat papierwerk doornemen wat je krijgt.

@ Philippe

Als je je verveeld, we kunnen wel bier bij jouw komen drinken, van dat lekkere belgische veel te zware bier
 
voor een Belgisch biertje heb je altijd.. :p

Vandaag eindelijk de verlossende uitslag gehad, ik ben medisch goedgekeurd en geplaatst in 7-5! :)

Nou nog even wachten tot 14 december dus. Dan heb ik in totaal een vakantie van 6 en een halve maand gehad. Ik heb me begin juni aangemeld voor de selectie, heb het dus in ongeveer 3 maanden gedaan. Das best snel toch?
 
voor een Belgisch biertje heb je altijd.. :p

Vandaag eindelijk de verlossende uitslag gehad, ik ben medisch goedgekeurd en geplaatst in 7-5! :)

Nou nog even wachten tot 14 december dus. Dan heb ik in totaal een vakantie van 6 en een halve maand gehad. Ik heb me begin juni aangemeld voor de selectie, heb het dus in ongeveer 3 maanden gedaan. Das best snel toch?

Dat is zeker best snel!.. Ik had mezelf eind juni 2006 aangemeld:p:..
 
Ik heb ook telkens direct de volgende afspraak gepland zodra het mogelijk was. Ik kon zelf altijd, ik had toch vakantie.
 
Ik heb ook telkens direct de volgende afspraak gepland zodra het mogelijk was. Ik kon zelf altijd, ik had toch vakantie.

Ik ook, alleen ging het bij mij allemaal wat trager omdat ik eerst medisch moest doen ivm een 'ruisje'bij m'n hart (er stroom een miniscule hoeveelheid bloed terug)
dat had ik op m'n selectie formulier ingevuld en daarom moest ik medisch eerst doen. Toen was m'n medisch in orde maaar toen moest ik nog een beschrijving van m'n cardioloog opsturen zodat hij precies kon zeggen wat ik precies had.

En toeen, was het nog niet goed dus wilde ze een second opinion van een andere cardioloog en daarna moest éen of ander ministerie er naar kijken, en toen mocht ik eindelijk in februari van dit jaar aan PO1 beginnen:p:... (het duurde ook nog langer omdat die second opinion arts er meer dan een maand over deed om een mailtje te versturen dat alles goed was)

Anyway, ik ben aangenomen! dat is wat telt;)
 
Kunnen ze daar later niet weer heel moeilijk over gaan doen dan of wordt hier niet meer naar gekeken bij de herkeuringen?
 
Hey mensen

Ik heb vandaag mijn brief gehad dat mijn COVA positief was. Ik moet nu alleen nog de medische keuring doen maar ik verwacht geen problemen. Welke klas ik kom weet ik nog niet maar ik ben een eind op weg :D. Mijn naam is Milco Kiburg. Ben 18 jaar oud en kom uit Amsterdam. Het kan echter wel zijn dat ik toch kies om voor de 1e klas van 2008 te gaan dus meld me nog maar nergens aan :D.

Groetjes

Milco Kiburg
 
Yay! De brief is binnen, voor de officialiteit enzo. Tot die tijd werken en hopelijk m´n motorrijbewijs binnentrekken ^^
 
Heeren! (Nog geen dames hier toch?)

Mijn naam is Niels, 21 lentes jong.

Vandaag ook het verlossende briefje binnen gekregen, ik zal jullie vergezellen in 7-5. Tommy V jij kent mij nog wel, ik was de grappemaker van de pay-tv! ;)

Nou nog een kleine 3 maanden en dan kan het feest beginnen!
 
Dag Niels! De eerste GVSS bekende voor mij die ook een plaatsje heeft gekregen. Nog gefeliciteerd met alle behaalde successen! ;)

Die pay-tv grap weet ik natuurlijk nog als de dag van gister :p: Weet jij toevallig of er al andere uit onze groep zijn die ook al een klas toegewezen hebben gekregen?
 
Back
Top