KLS klas 7-5

Klopt, certificaat wordt naar de kls gestuurd. Er staat ook op zo een papiertje dat je een keer gekregen hebt dat als je het certificaat thuis krijgt gestuurd, je deze moet doorsturen naar de kls maar als je binnen een week niets hoort van je medical kun je er geloof ik wel vanuit gaan dat het wel goed zit met dat bloed onderzoek
 
Ik hoor van mensen die aangenomen zijn dat je een stapel papierwerk krijgt thuisgestuurd met contracten enzo. Krijg je dit tegelijk met de officiele aanname brief?
 
aanwezig

aanwezig

Ook ik zal aanwezig zijn in klas 7-5. Heb vorige maand medische keuring succesvol afgerond.

Even kort voorstellen: Ik ben 22jaar, wonende te Antwerpen...en ben dus Belg. Amusement verzekerd dus ;-)

Greetz, Philippe
 
Hey Philippe,

Leuk om te horen dat je er ook doorheen bent! Gaan we er net zo een leuke tijd van maken als tijdens de grading
 
Een goede morgen beste mensen. Ik ben een klein twijfelgevalletje, maar hoop in 7-5 te kunnen komen. Ga morgen maar snel de KLS bellen, aangezien ik dacht in januari te zijn ingedeeld maar er helemaal geen klas komt in januari... Nu even wat probleempjes oplossen met data van uitslagen van deelcertificaten etc, maar dat laat ik nog wel weten.
Ik ben Ernst, woon in Laren nh (ja, roep maar, tukkers, kakkers, wordt leuk zo ;)) en ben 19 lentes jong. Ik wist in januari al dat ik toegelaten was (heerlijk, om dat al te weten, terwijl de rest van je klas zit te stressen of ze nou rechten, psychologie, of misschien toch maar vrijetijdswetenschappen moeten gaan studeren...) maar zit nu dus nog even in dubio of het 7-5 wordt, of 8-1. Ik laat nog wel even van me weten zodra ik meer weet.
Cya all soon ;)
 
7-5 nog plek zat ja....Maar sweetsurrender...als je het al vanaf januari wist toegelaten te zijn, waarom zit je dan niet in 7-2, 7-3 of in 7-4?
 
Hé beste mensen,
Vandaag de brief van de KLS op de deurmat gevonden, en ik heb de COVA gehaald! Rest enkel nog de medische, maar ben er dus 99,9% zeker van dat ik (waarschijnlijk) in 7-5 kan beginnen. Scheen dat er nog maar een paar plaatsjes beschikbaar waren, dus het is nog eventjes spannend of het niet 8-1 wordt. In ieder geval, ik laat het gauw genoeg weten!
 
Hé beste mensen,
Vandaag de brief van de KLS op de deurmat gevonden, en ik heb de COVA gehaald! Rest enkel nog de medische, maar ben er dus 99,9% zeker van dat ik (waarschijnlijk) in 7-5 kan beginnen. Scheen dat er nog maar een paar plaatsjes beschikbaar waren, dus het is nog eventjes spannend of het niet 8-1 wordt. In ieder geval, ik laat het gauw genoeg weten!

Gefeliciteerd!:yeehaa:
 
hallo!...

'k zal me nog heel even kort voorstellen, ik ben Jeffrey, 18 jaar en woon in voorschoten. 'K heb vanmiddag de verlossende brief binnen gehad en ik ben toegelaten!!... 'k werd ingedeeld in klas 7-4 maar heb hem zelf verzet naar klas 7-5!!:p: ... dus voor de mensen die nog meer in 7-5 komen... tell me!!!

groetjes,

Jeff

Hey voorschoten, daar kom ik ook vandaan :) Ik ga nog niet vliegen overigens hoor, pas na mijn huidige contract ga ik mij aanmelden bij vliegscholen, maar jij succes alvast !
 
Vandaag de KLS gebeld, helaas nog geen afspraak gemaakt voor de Medische keuring (Aviation Medical Center in Maarsen had nog geen info van mij gekregen), en zij wisten mij te vertellen dat ik was ingedeeld in klas 7-5! Dus bij deze is het officieel, mits ik niet plots een enorme oogafwijking heb natuurlijk. Wat is er al bekend? Spannend spannend spannend, can't wait.!

Oja btw, ik kom uit Leidschendam, dus er kan mooi gecarpooled worden naar Eelde!
 
Vandaag de KLS gebeld, helaas nog geen afspraak gemaakt voor de Medische keuring (Aviation Medical Center in Maarsen had nog geen info van mij gekregen), en zij wisten mij te vertellen dat ik was ingedeeld in klas 7-5! Dus bij deze is het officieel, mits ik niet plots een enorme oogafwijking heb natuurlijk. Wat is er al bekend? Spannend spannend spannend, can't wait.!

Oja btw, ik kom uit Leidschendam, dus er kan mooi gecarpooled worden naar Eelde!

jaa!:yeehaa:
 
Back
Top