KLS klas 7-5

jeffA380

New member
hallo!...

'k zal me nog heel even kort voorstellen, ik ben Jeffrey, 18 jaar en woon in voorschoten. 'K heb vanmiddag de verlossende brief binnen gehad en ik ben toegelaten!!... 'k werd ingedeeld in klas 7-4 maar heb hem zelf verzet naar klas 7-5!!:p: ... dus voor de mensen die nog meer in 7-5 komen... tell me!!!

groetjes,

Jeff
 
Enne waarom start je in 7-5 en niet in 7-4? Volgens mij ontbreekt hier wel een stukje motivatie hoor....
 
hallo!...

'k zal me nog heel even kort voorstellen, ik ben Jeffrey, 18 jaar en woon in voorschoten. 'K heb vanmiddag de verlossende brief binnen gehad en ik ben toegelaten!!... 'k werd ingedeeld in klas 7-4 maar heb hem zelf verzet naar klas 7-5!!:p: ... dus voor de mensen die nog meer in 7-5 komen... tell me!!!

groetjes,

Jeff

Hey Jeff, gefeliciteerd. Ik moet volgende week voor de medische keuring en als ik daar door kom mag ik ook beginnen in 7-5. Ik hoop natuurlijk op het allerbeste en wellicht tot in 7-5

Groetjes
 
Hoi allemaal

Ik heb vandaag bericht gehad dat ik medisch ben goedgekeurd en ben ingedeeld in klas 7-5. Ik zou me daarom even voorstellen, Ik ben Tom, 18 jaar en kom uit Winterswijk en voor degenen die niet weten waar dat ligt, het ligt in de achterhoek. Ik heb super veel zin om te beginnen en het lijkt me leuk om via dit forum al een beetje kennis te maken
 
He tommey,
Gefeliciteerd met je aanname!! Wanneer heb jij je medische keuring gehad? Dan kan weet ik namelijk een beetje hoelang dat wachten duurt!! Heb namelijk ook een tijdje terug medisch gehad...
 
Hoi allemaal

Ik heb vandaag bericht gehad dat ik medisch ben goedgekeurd en ben ingedeeld in klas 7-5. Ik zou me daarom even voorstellen, Ik ben Tom, 18 jaar en kom uit Winterswijk en voor degenen die niet weten waar dat ligt, het ligt in de achterhoek. Ik heb super veel zin om te beginnen en het lijkt me leuk om via dit forum al een beetje kennis te maken

Gefeliciteerd!

Nog een Tom, :p: , en een goeie nickname hoor ;)
Ik ben dus Tom Dijkstra (wisten de meeste al als het goed is), ook 18 jaar, woon in Langedijke 30 minuutjes rijden vanaf Eelde.

Ik heb afgelopen dinsdag de 21ste mijn medical gehad, en er werd gelijk bij het naar huis gaan al gezegd dat ik helemaal gezond gekeurd zou worden als de uitslag van de bloedtest ook goed was. Daar nog maar even op wachten dus. Iemand enig idee hoe lang dat duurt?

In klas 7-4 komen kan nu waarschijnlijk niet meer omdat degene die nog eerder medical hadden dan ik dus ook al in 7-5 geplaatst worden. Dan zal ik denk ik ook wel 7-5 horen binnenkort (als mijn bloedtest positief is natuurlijk)
 
@ sipkewynia

Ik heb op donderdag 26 juli mijn medisch gehad en heb gisteren de brief ontvangen met het definitieve antwoord dat ik aangenomen ben, dat is dus ongeveer drie en halve week geleden. Het duurt volgens mij een week of 3 dat de kls je certificaat krijgt en dan duurt het nog een paar dagen voordag je een brief van de kls krijgt
 
@ Tommey

Je hoeft dus niet zelf je medisch certificaat naar de KLS door te sturen? Mijn medisch onderzoek was ongeveer 2,5 week geleden bij Schiphol....
 
Bij het Medical Center kunnen ze al zeggen of je het gehaald hebt, op het bloedonderzoek na. Dit duurt enkele dagen, moet daarna naar zo'n afdeling (naam kwijt) die beslist of je het luchtruim in mag met de behaalde uitslag. Zij sturen weer een bericht door naar de KLS, die jou weer middels een brief laten weten of je definitief door bent (ik heb geen certificaat gehad).
Dit gedoe duurt zo'n 3 weken en je hoeft er zelf weinig aan te doen ;).
 
Back
Top