Stickers

Viper1983

New member
Hey guys,

even iets wat helemaal niets met vliegen te maken heeft.
Ik heb een aantal ontwerpen die ik graag als sticker wil laten afdrukken.
Niet te groot en ovaal (iets van 120mm bij 80 ofzo).

Nu heb ik eens rond gekeken en meestal moet je echt veel expemplaren afnemen, lees 50+. Dat zijn er mij veel te veel van 1 soort.
Heeft iemand ervaring / tips met bedrijven waar ik eventueel heen kan gaan?
Een normale copy shop kan het waarschijnlijk ook wel, maar is de kwaliteit wel zo denderend?

Iemand ervaring hiermee?

happy landings!
 
Hey guys,

even iets wat helemaal niets met vliegen te maken heeft.
Ik heb een aantal ontwerpen die ik graag als sticker wil laten afdrukken.
Niet te groot en ovaal (iets van 120mm bij 80 ofzo).

Nu heb ik eens rond gekeken en meestal moet je echt veel expemplaren afnemen, lees 50+. Dat zijn er mij veel te veel van 1 soort.
Heeft iemand ervaring / tips met bedrijven waar ik eventueel heen kan gaan?
Een normale copy shop kan het waarschijnlijk ook wel, maar is de kwaliteit wel zo denderend?

Iemand ervaring hiermee?

happy landings!
Neem aan dat (oud)KLS'ers wel weten waar je die dingen kan laten maken, aangezien ik op elk toilet, verkeersbord, luchthaven en lantaarnpaal wel een KLS jaarstikker tegenkom...
 
Neem aan dat (oud)KLS'ers wel weten waar je die dingen kan laten maken, aangezien ik op elk toilet, verkeersbord, luchthaven en lantaarnpaal wel een KLS jaarstikker tegenkom...

Dat klinkt als een grote oplage en die wil hij dus juist niet ;)
 
Ola,

Je kunt eens bij bv. electronica zaak naar binnen lopen en vragen om sticker papier... Dixons heeft dat volgens mij...

Groet..
 
Neem aan dat (oud)KLS'ers wel weten waar je die dingen kan laten maken, aangezien ik op elk toilet, verkeersbord, luchthaven en lantaarnpaal wel een KLS jaarstikker tegenkom...


En dan de muren van kroegen, op pleinen, reclameborden enz..nog niet meegerekend...(Stad Groningen...)
 
Back
Top