ATPL

jaf217

New member
hallo,
ik was op zoek naar een gooie atpl database exam test. Ken er iemand eene?
En wat is het wildelde % dat je terug vind op exames?

(boeken zullen gestudeerd worden gewoon om me op exames good te voorbereiden;) )
 
bedankt for info, ik raad wel niet abacus voor vershillende redenen:

- je zal de zelfde vraag zon een 10 tal keer zien op 99 vragen en op de 10 zal je er 2
met foutive antwoord hebben :bwah: mishien niet het best om ons voor atpl klaar maken

- en er komen maar pas van 20 tot 50% max vragen van atpl en had tijdens mijn IR 2 met verkeerde antwoorden in :wegkwijt:

dus we gaan op bristol nog is bedankt
 
Op de Nederlandse JAA Examens komen ongeveer 60-90% van de Bristol vragen terug.

Schijnt dat bristol niet meer is zoals het geweest was.
 
bedankt for info, ik raad wel niet abacus voor vershillende redenen:

- je zal de zelfde vraag zon een 10 tal keer zien op 99 vragen en op de 10 zal je er 2
met foutive antwoord hebben :bwah: mishien niet het best om ons voor atpl klaar maken

- en er komen maar pas van 20 tot 50% max vragen van atpl en had tijdens mijn IR 2 met verkeerde antwoorden in :wegkwijt:

dus we gaan op bristol nog is bedankt

U zegt????? Begrijp er niets van.........:passed:
 
dat verschilt per vak. De meeste vragen die op examens gesteld worden keren er in terug. De meeste vakken hebben ergens tussen de 400 en 600 vragen per vak.
 
Hoeveel vragen % van de databanks komen terug in de examens UK?

Volgens mij moet het minimaal 80% zijn!!! Het is echt lachen zodra je het examen open slaat. Als je moet doornemen of je alle pagina's hebt dan herken je de vragen van Bristol al. Alleen Instruments is iets minder Bristol (nieuwe V2 database doen, maar ook de vorige V1 en dan nog is het minder dan bij de andere vakken). Vragen, antwoorden en zelfs typefouten zijn indentiek.
 
Hey...

Zo te zien schijnt de Bristol database ok te zijn...
Hoe zit het met die 90 dagen voor 72 euro?

de periode tussen je eerste examens en je laatste zijn er een stuk meer dan 90 dagen.. Betekent dit dat je dus twee keer moet kopen?

Of is het mogelijk alle vragen op je pc op te gaan slaan?

groetjes
 
Je moet hem 2 keer kopen, want het is een online database naar mijn weten.
Maarja wat is 142 euro op zo'n bedrag, als je een examen zakt ben je volgens mij nog veel meer kwijt...

En nee, jullie hoeven mij niet te vertellen dat je niet te vaak "ach wat is dat op zo'n bedrag" moet denken.

:biertje:
 
Back
Top