Klantenservice van onze blauwe zwaan

Hi,

Is dat niet Indien Plaats Beschikbaar of zoiets in het nederlands??? Oftewel reizen met een Airline Discount Ticket (oftewel lekker goedkoop) en dan kun je ook alleen mee als er een stoel vrij is... Anders is het, Sorry madam, try again tomorrow..... :-( ...

Lg
 
Hi,

Is dat niet Indien Plaats Beschikbaar of zoiets in het nederlands??? Oftewel reizen met een Airline Discount Ticket (oftewel lekker goedkoop) en dan kun je ook alleen mee als er een stoel vrij is... Anders is het, Sorry madam, try again tomorrow..... :-( ...

Lg

Correct...

Al is lekker goedkoop niet altijd waar. Zeker nu bij de KLM en de belastingdienst, weet neit of dat bij andere maatschappijen ook geldt, is het wel eens verstandig om eens verder te kijken dan IPB...
 
Voor korte Europese vluchtjes kun je nog wel eens goedkoper uit zijn met een easyjet of Ryanair. Voor ICA is het vaak wel de beste keus, alleen moet je indd voor lief nemen dat je niet altijd meekomt.

Vooral uit verre oosten het probleem dat de kist aan z'n max Payload zit terwijl er stoelen over zijn. (Combi) Dan kunnen soms volbetalende paxen niet eens mee en heb je als IPB-er dus helemaal een probleem. Je bent dan overgelaten aan de captain die je mogelijk een plekje wil geven in de CCR, Jumpseat uppergally, deurtje twaalf en ga zo maar door.... (heb ook wel eens in de cockpit gezeten, helemaal niet erg natuurlijk.........)
 
turning final,

met jouw nieuwe werkgever kun je IPB-en bij andere maatschappijen vergeten. Je kunt alleen voor weinig tot niks mee op vluchten van je eigen club.
Er worden wel aanbiedingen gedaan door andere maatschappijen. Zoals laatst een Amerikaanse maatschappij boodt jouw club IPB aan op elkaars netwerk. Maar jouw hoogste baas zei in reactie dat they can f*ck off. Lekker dan he.
 
Correct...

Al is lekker goedkoop niet altijd waar. Zeker nu bij de KLM en de belastingdienst, weet neit of dat bij andere maatschappijen ook geldt, is het wel eens verstandig om eens verder te kijken dan IPB...


Hi,

Ja, ik heb zoiets gehoord dat je in NL nu nog extra belasting erbovenop moet betalen!!! Wat flauw!!!!! Nu weet ik ook waarom die KLM´mers in AMS niet zo blij zijn als ik met mijn IPB tkt bij hun kom, zien ze dat ik voor het zelfde stukkie toch nog minder voor mijn ID tkt betaal!!!
Ben ik ff blij dat ik niet in NL woon!! ;-) (eur37 incl alle tax voor return europa Kuala Lumpur....

Lg,
 
Hi,

Ja, ik heb zoiets gehoord dat je in NL nu nog extra belasting erbovenop moet betalen!!! Wat flauw!!!!! Nu weet ik ook waarom die KLM´mers in AMS niet zo blij zijn als ik met mijn IPB tkt bij hun kom, zien ze dat ik voor het zelfde stukkie toch nog minder voor mijn ID tkt betaal!!!
Ben ik ff blij dat ik niet in NL woon!! ;-) (eur37 incl alle tax voor return europa Kuala Lumpur....

Lg,

Yep, er is toevallig gister een bericht geplaatst op de VNV-site betreffende de fiscale regels van IPB. Komt erop neer dat de regeling 'verslechterd' en alles duurder wordt doordat de belastingdienst het IPB-vliegen als 'product' uit eigen fabriek ziet waar je dus gewoon de belasting e.d. over moet lappen.

VNV is inmiddels ook een actie gestart om dit tegen te houden middels bezwaarschriften die eenieder kan indienen.
 
jawel, dames, de heren (voorzover die er zijn) lijken er beter mee om te gaan) van de check-in op Schiphol.

wil ik even op reageren; dames zijn ronduit sneller en efficienter in het in-checken dan mannen, waarom denk je anders dat het merendeel vrouw is?
 
Ik kan mij maar een ding herinneren van de KLM (of was het een door Transavia gebruikte KLM kist?) De man van rondborstige Vanessa had geklaagd over de trage bediening op zijn geheel eigen manier: "Zeg, sinds wanneer werken er boerinnen bij de KLM?"

Waarop zij opmerkte: "Sinds we vee vervoeren mijnheer."

Voila, case closed. Daar hou ik wel van.
 
Ik kan mij maar een ding herinneren van de KLM (of was het een door Transavia gebruikte KLM kist?) De man van rondborstige Vanessa had geklaagd over de trage bediening op zijn geheel eigen manier: "Zeg, sinds wanneer werken er boerinnen bij de KLM?"

Waarop zij opmerkte: "Sinds we vee vervoeren mijnheer."

Voila, case closed. Daar hou ik wel van.

:haha: :haha: :haha:
 
Back
Top