NLS 0711

waar zit al dat 0711 gespuis, de hyve is zo leeg terwijl er toch 24 in de klas moeten zitten.

AANMELDEN allemaal!!!!!!!!!!!!! :p
 
Tja check onze hyve maar, ook net wat meer dan de helft bekend! De rest zit waarschijnlijk OF niet op airwork, OF wil eerst alles goed rond hebben voordat hij-zij (hij want de enige zij bij ons is al wel bekend) zich bekend maakt...
 
Ola,

deze jongeman hiero is medisch goedgekeurd!!:grijns:

Nu allemaal aan de telefoon hangen met het AEC. Succes
 
Hee gefeliciteerd Muzieman.
Ik had dezelfde dag keuring als jij had, maar bij mij weten ze het nog niet. Ik mocht morgen terug bellen misschien weten ze dan meer.
Groeten
 
Hee gefeliciteerd Muzieman.
Ik had dezelfde dag keuring als jij had, maar bij mij weten ze het nog niet. Ik mocht morgen terug bellen misschien weten ze dan meer.
Groeten



Ja, ik kreeg in eerste instantie te horen dat de volgende dag de uitslagen bekend zouden worden. Toen heeft ze toh bij een ander stapeltje mappen gekeken waarvan de uitslagen al bekend waren.. Daar stond ik toevallig bij... Succes nog:kiss:
 
Ja ik heb nieuws, maar niet geheel goed nieuws. Bij mij weten ze het nog niet en het kan nog zo'n 2 weken duren voordat ze uitsluitsel kunnen geven. Ze vonden jou daar liever denk ik;).

Groeten
 
HOi,

ik zit net even door de kennisbak heen te 'bladeren' en zag in het stukje over de selecties van de NLS dat het laatste onderdeel van de NASS, namelijk de problem solving test eruit is gehaald. Ik heb eind Mei de selecties gedaan en heb dit onderdeel ook moeten doen. Hoe (&^%*:mad:#*) Is dit onlangs uit de slectietraject gehaald?

Muzie
 
Je hoort er steeds meer mensen over dat zei dit odnerdeel niet hebben gekregen. Op zich wel erg jammer, aangezien ik dit zelf de leukste test vond :p
 
@Muzieman. Als je nog iets wil toevoegen aan een reeds geplaatst bericht, kun je daarvoor de "edit" knop gebruiken. Dit voorkomt dat je meerdere berichten onder elkaar plaatst.
 
@Muzieman. Als je nog iets wil toevoegen aan een reeds geplaatst bericht, kun je daarvoor de "edit" knop gebruiken. Dit voorkomt dat je meerdere berichten onder elkaar plaatst.

Als je EDIT komt de betreffende topic niet naar boven in het rijtje waardoor het bericht sneller over het hoofd gezien wordt. Maar als dit niet gewenst is zal ik de volgende keer editten...

groetjes
 
Met het editen doelt Diana waarschijnlijk op 2 of meerdere malen achter elkaar een bericht plaatsen binnen een zeer kort tijdsbestek.

Jouw berichten staan dan wel achter alkaar, maar er zit wel een tijdsbestek tussen van enkele dagen. Doordat niemand anders hiertussen iets heeft geplaatst lijkt het snel op 'spam'.

Waarschuwing lijkt mij dan ook enigsinds ietsjes misplaatst, maar mensen nogmaals op de aanwezigheid van een Edit-funcite wijzen kan nooit kwaad ;)
 
Back
Top