NLS 0711

Ok, dat van die kamers aan de opaallaan ( zo heet het volgens mij) klopt ja, ik heb wel zoiets gehoord van een andere jongen(0703?) toen ik daar was voor de NASS test. Morgen de NLS even bellen voor de precieze details voor de lening.
 
Hi een hyves lijkt me een goed plan. Maar ik woon in het gevaarlijke Amsterdam Osdorp. Du$ huisvesting is voor mij geen probleem.:rolleyes: About de financierin, dat zou nog een probleem (borg) kunnen worden voor mij. Al ga ik er niet van uit, maar we zullen het zien. Andere scholen staan toch om mij te springen:grijns:

Mustafa


EDIT: Ik heb de borg zo goed als geregeld gelukkig!!!
 
Last edited:
Wat de lening betreft ga ik samen met mijn vader een keer langs bij de NLS (aangezien ze niet reageren op mijn mail) natuurlijk wel eerst bellen, maar ik heb nogal wat moeite moeten doen om ze te kunnen bereiken de laatste keer (zonder succes) dus hoop dat dat gaat lukken.

Apart, kreeg telkens vrij snel antwoord. Naast de NLS is het ook niet verkeerd om direct een bank te bellen om wat algemene informatie te vragen via de telefoon. Heb ik ook gedaan, zodat ik al enigsinds wat wist. Je kan natuurlijk ook direct een afspraak voor een gesprek maken, hier steek je namelijk nog het meest van op zonder enige verplichtingen.

En ik wou mijn lening ruim genoeg maken, zodat ik daar op kamers kon. Ze hebben aan het eind van de straat of om de hoek ofzo. Een gebouw staan voor studenten van Amsterdam en omstreken, waarbij je als NLSser een soort voorrang krijgt! Daar ga ik ook nog navraag naar doen, maar dat was zeker wel de bedoeling, zodat de meeste tijd niet naar reizen maar naar mogelijk leren gaat zeg maar.

Slim, niet alle banken houden hier namelijk rekening mee en je moet er toch vanuit gaan dat je de komende 2 jaar geen bijbaan hebt. Heb hier de NLS ook over geinformeerd. Zodra jij bij studentenwoningweb bent aangemeld, kunnen zij inderdaad een urgentie voor jou aanvragen.
 
De eerste stap naar 0711 is gezet.
Want:
geslaagd.jpg
 
Gefeliciteerd, helaas helaas heb ik een trieste mededeling! Jullie zullen het zonder mij moeten doen, want ik ga naar 0907 :D :D

gaat nu even allemaal in een snelstroom! Op vakantie, moet lening nog regelen, nog een gesprek met NLS regelen en de bank...pfff gaat lekker zo ;)

Maar helaas dus jongens is dit het einde voor mij en 0711 (afgezien van dat ik jullie op school ga zien ;) hehe)

Greets
 
Ach ja... Destinyhunter weet niet wat hij zal missen. :biertje:

P.S. Ik mag nu de 27ste voor mijn medical
 
Hoi,
Ik ben al een tijdje een anomieme meelezer op dit forum en heb toch maar besloten om een account aan te maken.
Ik kom ook in 0711:) Ik heb er heel veel zin in. Ik heb de 27ste bij medical. Net als jullie moet ik mijn financiering nog regelen.
Moeten we als 0711 klas geen hyve aanmaken, dan kunnen we elkaar al een beetje leren kennen.

Groeten.
 
heej,
Wat grappig, ik was ook altijd een anonieme meelezer:p. Heb ook sinds kort een account. Waar doe jij je medical? Lijkt me leuk om een hyve aan te maken. Moet zelf dan ook ff een account maken.

Mzzl
 
Hee
Ik doe mijn medical bij Aeromedical Expert Centre. Deze werd geadviseerd door de NLS. Volgens mij is deze ook het goedkooptste. Ik zie het de 27ste wel hoe het gaat. Keep my fingers crossed.
Ik zal binnenkort wel een hyve aanmaken.

Groeten
 
Worden er zo weinig mensen afgekeurd dan met de vliegmedische keuring dat iedereen er al redelijk vanuit gaat dat ze in deze klas zitten?
 
Back
Top