NLS 0711

Destinyhunter

New member
En hier dan het topic voor....0711, september is vol dus november wordt ingedeeld!!!

Ik ben er bij (als ik vliegmedisch goedgekeurd wordt), who else??

Oh en bij deze een bedankje aan de 0703 klas die mij afgelopen donderdag gesupport hebben ;)

Greets
 
Nou ik heb donderdag mn Medical dus...we zullen zien of het definitief is :D

Hoe staat het bij jou Muzieman hoever staat het bij jou?
 
En hier nog een 0711'er:D ,

Destinyhunter waar doe jij je je medical?

Bij AMC op schiphol, ik wou eigenlijk in Maarssen, hoorde hier (of op ATCbox) dat het daar ook goedkoper was. Maar dat lijkt me dan weer sterk omdat hetzelfde bedrijf op schiphol dus ruim €400,- is!

Niet in Maarssen omdat ik daar pas in Juli terecht kon, en ze eigenlijk de papieren liever eerder binnen wouden hebben, dus dan doe ik dat hé ;)

Sinds wanneer weten jullie het (al) ??
 
Voor je Medical kan ik je AEC aanraden, klasse 1 initiele keuring kost 364,-. Zit op Schiphol Oost (oud Fokkerterrein). Heb er ook mijn keuring lopen (wacht nog op de officiele uitslag) en ik vind tot nu toe alles top gaan daarzo.
 
Hoe lang is een klasse 1 medical geldig en hoeveel scheelt het in prijs en strengheid met een klasse 2?
 
Klasse 1 is 1 jaar geldig (oa afhankelijk van leeftijd, maar voor jou geen issue)
Klasse 2 ik meen nu zelfs 4 jaar..

Als je Klasse 1 doet, heb je uiteraard ook klasse 2. Mocht 1 dan verlopen, is 2 nog altijd 4 jaar geldig..

prijzen voor een initiele keuring zijn denk ik nagenoeg gelijk.. verlengen is echter iets duurder meen ik.

Kijk hier is bij de links pagina, daar staat wel eea in. Meen dat AEC op schiphol het voordeligst is (en tevens ook een goede toko).
 
Hi,

ik heb mijn medical ergens begin Juli. weet zo uit mijn hoofd niet precies wanneer. Toen ik belde zeiden ze dat het allemaal noet zo'n grote haast had. Ik zou eigenlijk a.s. woensdag voor een maand naar Turkije vertrekken. Volgens NLS had ik gewoon kunnen gaan, maar ik heb liever even alles op orde. Kan ik strax met een gerust hart vakantie vieren en dan er volop tegenaan gaan.

MVG Mustafa

ps Wanneer hebben jullie eigenlijk selectie gedaan? IK was er op 25 mei.
 
En hier dan het topic voor....0711, september is vol dus november wordt ingedeeld!!!

Ik ben er bij (als ik vliegmedisch goedgekeurd wordt), who else??

Oh en bij deze een bedankje aan de 0703 klas die mij afgelopen donderdag gesupport hebben ;)

Greets

volgens mij loopt 0703 iedereen te supporten, ik heb ook even een tijdje met ze staan kletsen bij mijn selectie :p
 
Hi,

ik heb mijn medical ergens begin Juli. weet zo uit mijn hoofd niet precies wanneer. Toen ik belde zeiden ze dat het allemaal noet zo'n grote haast had. Ik zou eigenlijk a.s. woensdag voor een maand naar Turkije vertrekken. Volgens NLS had ik gewoon kunnen gaan, maar ik heb liever even alles op orde. Kan ik strax met een gerust hart vakantie vieren en dan er volop tegenaan gaan.

MVG Mustafa

ps Wanneer hebben jullie eigenlijk selectie gedaan? IK was er op 25 mei.

Tja zoiets heb ik ook wel, had wel zoiets gedacht van dat dat niet ZO'N haast had, dat het meer geldt een maand VOOR de opleiding binnen hebben ofzo maargoed! Ik heb het zoals jij zegt idd ook graag op orde, en tevens moet ik begin juli mijn ouders over nemen op de zaak voor 2 weken vakantie en daarna ikzelf op vakantie dus echt veel tijd heb ik niet dan dus liever nu ;)

Ik heb donderdag 31mei selectie gedaan, en had die zaterdag al een brief in huis! Dat was echt heeeeel snel. Hoe ging dat bij jou/jullie?
Ik had trouwens rank6, vraag me nu alleen af of dat heel slecht is, een beetje of gemiddeld ofzo!
Mijn zwakke punten waren een heel klein beetje zwak terwijl mijn sterkste punten heeel sterk waren dus mijn grafiek zag er heel weird uit haha!

Nou hopen voor de medical he ;)

gr
 
5 Juli heb ik mijn selectie. Als ik dit haal zien jullie me ook in november;)

Heel veel suc6 dan...hoop dat het lukt! Ik dacht alleen ook wel de septemberklas nog te kunnen halen, maar die bleek al vol dus hoop (voor jou) dat onze klas niet ook te snel vol zit anders mag je nog langer wachten :s...

Maar goed, voor dat doomsenario gaan we natuurlijk niet ;) dus veel plezier en laat het even weten!
 
5 Juli heb ik mijn selectie. Als ik dit haal zien jullie me ook in november;)

Very veel succes:kiss:

Is het niet een leuk idee om foto's te plaatsen in dit topic zodat je weet met wat voor gespuis je straks opgestapeld zit? Ik zal kijken of het mij gaat lukken. Heb namelijk nog nooit een foto geupload.

Mustafa
 
Is het niet een leuk idee om foto's te plaatsen in dit topic zodat je weet met wat voor gespuis je straks opgestapeld zit? Ik zal kijken of het mij gaat lukken. Heb namelijk nog nooit een foto geupload.Mustafa

Als ik hoor dat ik hier terecht kom zal ik wat uploaden.

Verder bedankt en zal 't ASAP laten weten.
 
Very veel succes:kiss:

Is het niet een leuk idee om foto's te plaatsen in dit topic zodat je weet met wat voor gespuis je straks opgestapeld zit? Ik zal kijken of het mij gaat lukken. Heb namelijk nog nooit een foto geupload.

Mustafa

Tja had ik ook aan lopen denken, maar om nou een origineel te doen. Wat dacht je van hyves?? :p haha
Heb hem nog niet aangemaakt omdat ik morgen wil afwachten, maar anders lijkt me dat beter dan heel airwork vervuilen met onze gezichtjes ;) hahaha!
 
Vanmiddag met AEC gebeld, ik kan pas 1 augustus m'n keuring doen. Dat is wel minder maar daar niks aan te doen op dit moment. Voor de rest moet ik nog gaan beginnen om financien te regelen hoever zijn jullie daarmee? En wat gaan jullie met huisvesting doen? Aangezien ik niet heel dicht bij hoofdorp woon en ik geen zin heb om steeds op en neer naar hoofddorp te reizen lijkt het me beter om ergens omgeving hoofdorp een kamer te huren.

mvg
 
Voor de rest moet ik nog gaan beginnen om financien te regelen hoever zijn jullie daarmee? En wat gaan jullie met huisvesting doen?
mvg

Das wel jammer van de keuring, daarom heb ik het dus ook op schiphol, kon een ruime week na het bellen al terecht dus misschien een (dure) optie.

Wat de lening betreft ga ik samen met mijn vader een keer langs bij de NLS (aangezien ze niet reageren op mijn mail) natuurlijk wel eerst bellen, maar ik heb nogal wat moeite moeten doen om ze te kunnen bereiken de laatste keer (zonder succes) dus hoop dat dat gaat lukken.
Daar zal ik wat vragen stellen, als jullie vragen hebben waar ik nog niet aan gedacht heb, wil ik dan ook best stellen, maar ik denk dat je borgsteller daar zelf graag bij is. (mijn vader in ieder geval wel dus...)

En ik wou mijn lening ruim genoeg maken, zodat ik daar op kamers kon. Ze hebben aan het eind van de straat of om de hoek ofzo. Een gebouw staan voor studenten van Amsterdam en omstreken, waarbij je als NLSser een soort voorrang krijgt! Daar ga ik ook nog navraag naar doen, maar dat was zeker wel de bedoeling, zodat de meeste tijd niet naar reizen maar naar mogelijk leren gaat zeg maar.

hmmm wordt lang, ik stop maar...

greets
 
Back
Top