werkdruk in de cabine.

Wacht eens even , dat ovulatieverlof was GEEN geintje???:haha:
What's next : eisprong-dagen ? PMS-vakantie ?

Dat ovulatieverlof is niet voor de stessen, maar voor de piloten. Kee-el-em probeert er alles aan te doen dat ze niet ongewenst pappa worden :grijns:
 
Allereerst zal ik maar zeggen dat ik niet bij de KLM vlieg anders krijg ik meteen het verwijt arrogant te zijn.

Leuke discussies allemaal, maar is het zo moeilijk om eens wat in te lezen voordat er allerlei standpunten worden ingenomen.
De inzet van het geschil is de ass. purser of zoals ze het nu noemen de purser (niet de senior purser). Vroeger liep deze op IC vluchten buiten de sterkte en tegenwoordig in de sterkte. Betekent dat men gewoon mee draait met het soepie. Is dus harder werken aan boord.
Is het slim om als eis te stellen dat deze weer uit de sterkte moet? Volgens mij niet. Als je toch aan het werk bent, kan je maar beter wat doen. Waarom vragen ze niet extra geld? Of nog meer vrij...... scheelt toch weer een JFK op jaarbasis.
 
Heb gewoon met veel dingen gelijk en kan elke discussie winnen 90% van mijn collegas denken zoals ik. Zal denk ik komen omdat ik een vrije markter ben en heb moeten vechten de afgelopen tien jaar om in de linkerstoel te komen terwijl ik 10 bijbaantjes heb gedaan. Als er iets onzin is is dat de KLM stessen hard moeten werken kom op man ,die krijgen zelfs ovulatie verlof en hebben mega veel vrij. En over die seatbeltsign topic laatst daar heeft nog steeds niemand mij kunnen uitleggen waarom de seatbeltsign in een 737 eerder uitgaat (in de climb) en later aan (in de daling) dan in een MP 767

Al een keertje een service met de ca's meegedraait 737 ?
 
..Al een keertje een service met de ca's meegedraait 737 ?
Onze "Sjonnie" aka "737" heeft het te druk met z'n afspraakjes bij de Zonnebedkoning op de hoek, want hij moet indruk te maken op de male CA's tijdens de stopovers.. :eek!: :grijns: :grijns:
 
Is het dan echt zo vreemd dat KLM vind dat de purser moet werken in de cabine voor haar/zijn geld?????
Begrijp best dat ze loonsverhoging willen, dat wil tenslotte iedereen. Maar als argument gebruiken dat de purser nu mee telt in de sterkte????? Wat zou ze dan moeten doen de hele vlucht haar gouden doosje oppoetsen?
 
... Mijn vriendin is nu 37, we hebben 3 kids, en ze moet nog altijd de coco's van zich afslaan. ...

En onze vriend 737.....ik zeg maar niks....

Toch houd je wel een beetje van 737, want je hebt iets met die 7-ens en 3-en ... geloof ik :D
 
O, als coco moet je juist alstijd die vrouwen van 37 met 3 kinderen van je afslaan :grijns:

Ach, een Milf op z'n tijd gaat er best in... Pas als ze de leeftijd hebben bereikt waarop de dochters lekkerder zijn dan moeder moet je uitkijken. :grijns:

Gr.

Milfhunter Q-Nimbus
 
Ik wel ... Met al die vrije tijd die ik heb heb ik niks beters te doen dan zijn posts lezen!
 
Back
Top