Vrouwen vinden pilotenuniformen meest sexy

Status
Not open for further replies.

skydiver

New member
kijk jongens, dit zijn nog eens berichten. van nu.nl

Vrouwen vinden pilotenuniformen meest sexy
Uitgegeven: 18 mei 2007 10:20
Laatst gewijzigd: 18 mei 2007 10:20

BERLIJN - Van alle soorten werkkleding van mannen komt het uniform van piloten het meest sexy over op vrouwen. Dit blijkt uit onderzoek, zo meldde de Duitse krant Die Welt vrijdag.

Maar lieft 33 procent van de vrouwen tussen de 20 en 49 jaar vindt de uniformen van piloten "zeer sexy". De uniformen van legerofficieren vindt 25 procent van de vrouwen sexy. Bij agenten in politie-uniformen daalt dat percentage tot 13 procent.

Liftboys kunnen zich beter meteen na hun werk omkleden. 60 Procent van de ondervraagde vrouwen vindt hun werkkleding totaal onerotisch.
 
Kijk, ik bedoel maar...

catchMe_300.jpg
 
Ook niet voor niets dat de zonnebril en de pet vaak onderdeel van t uniform zijn!
Hoeven ze die grijze kale koppies iig niet te zien
 
Dat is nou nog een reden om piloot te worden.:grijns:

Maar aan de andere kant: misschien is het dan beter om een uniform te kopen i.p.v. de opleiding te betalen..:biertje:
 
Tja, het is geen straf om 's zomers langs volle terrassen te moeten lopen op weg naar het station... :D :D :D
 
Last edited:
Die grote Ray-Ban Aviator is om je slaperige ogen aan het zicht te onttrekken en die pet om je grijze haren ( die je onherroepelijk voor je 30ste al krijgt in dit vak ) te bedekken.
Ik merk eigenlijk nooit verschil in sjans met of zonder uniform overigens:yeehaa:

#Nee bedankt , jongedame- erg vriendelijk maar "I've got a plane to fly!"#

Maar zonder gekkigheid : wel een mooi bericht , dat is nog eens een opstekerd in donkere tijden.Het is niet helemaal voor niets geweest!:biertje:
 
Maar lieft 33 procent van de vrouwen tussen de 20 en 49 jaar vindt de uniformen van piloten "zeer sexy". Bij agenten in politie-uniformen daalt dat percentage tot 13 procent.

Toch zien sommige mensen niet het verschil, toen ik naar buiten zat te kijken naar een piloot die langsliep tijdens de Duitse les kwam de lerares met de opmerking:

'Hast du noch nie ein polizist gesehen?'

Maarja toch maar piloot worden omdat sommige mensen wel het verschil zien :biertje:
 
Last edited:
Maar lieft 33 procent van de vrouwen tussen de 20 en 49 jaar vindt de uniformen van piloten "zeer sexy". De uniformen van legerofficieren vindt 25 procent van de vrouwen sexy.

Oh wacht even, dus als je een militair pilotenuniform aan hebt dan heb je uhm ff denken 33 + 25 = 58% :eek:

Winds:biertje: ,

WvdB
 
Als vrouw zijnde vraag ik me toch dan toch af of het echt wel om het uniform gaat.. volgens mij is het meer zo dat de mannen die erin zitten zich er zo onwijs zelfverzekerd en stoer in voelen... dat is ut m;) en dat is vaak erg sexy!

vind zelf t dagelijks tenue met die grijs-blauwe kleur echt heel lelijk.. dus dan moeten het toch de man-man erin zijn:p:
 
tja wat moet ik daar op zeggen? die helpt maar maakt echt niet het verschil hoor:) militairen maken toch alles op??
 
vind zelf t dagelijks tenue met die grijs-blauwe kleur echt heel lelijk.. dus dan moeten het toch de man-man erin zijn:p:

Denk dat ze in dit artikel ook niet doelen op uniformen van legerofficieren in algemeen, maar meer het uniform van de Marine. :biertje:
 
Toch zien sommige mensen niet het verschil, toen ik naar buiten zat te kijken naar een piloot die langsliep in de Duitse les kwam de lerares met de opmerking:

'Hast du noch nie ein polizist gesehen?'

Zo ook het verhaal van de piloot die snel naar z'n werk moest en op een boerenweggetje door de douane werd aangehouden (speurend naar auto's die op rode diesel rijden). Piloot deed raampje naar beneden; douanier zag de strepen op z'n schouders en zei: "Oh, ik zie het al, u bent van de brandweer, rijdt u maar verder!". En dat deed de nieuwbakken brandweerman dan ook, nadat hij de douanier had gecomplimenteerd met haar opmerkingsgave.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top