Viper1983 New member Jan 30, 2008 #41 Dat ze niet meer ATR's of Dash 8-400's halen. Die dingen lopen relatief zuinig en volgens mij kan je er best goed mee de markt op. Dat van die triStar's zat er aan te komen natuurlijk...
Dat ze niet meer ATR's of Dash 8-400's halen. Die dingen lopen relatief zuinig en volgens mij kan je er best goed mee de markt op. Dat van die triStar's zat er aan te komen natuurlijk...
Honeywell New member Jan 30, 2008 #43 Even voor mijn duidelijkheid: als reden wordt opgegeven...Onzuinig, oud, benzineprijs (dit wisten we al) en de DOLLARKOERS? Dat is toch juist positief als je een kist van Delta wilt kopen?
Even voor mijn duidelijkheid: als reden wordt opgegeven...Onzuinig, oud, benzineprijs (dit wisten we al) en de DOLLARKOERS? Dat is toch juist positief als je een kist van Delta wilt kopen?
Phuket Dragon New member Jan 30, 2008 #44 Heb specificaties opgezocht en die Tristar is denk ik niet zo'n slurper als word gedacht. Een 747-100 wilt graag 18 liter per KM Een 747-300 doet het globaal met 15.5 liter per Km Een TriStar 1011-500 330 pax wil 9.2 liter per Km Fuel load 96885 L max range 10600Km Trust 22680 Fusalage 50.25 Wings 50.1 Speed 970km rond 50 stuks schijnen nog te vliegen ? ik zie ze hier regelmatig in azie.
Heb specificaties opgezocht en die Tristar is denk ik niet zo'n slurper als word gedacht. Een 747-100 wilt graag 18 liter per KM Een 747-300 doet het globaal met 15.5 liter per Km Een TriStar 1011-500 330 pax wil 9.2 liter per Km Fuel load 96885 L max range 10600Km Trust 22680 Fusalage 50.25 Wings 50.1 Speed 970km rond 50 stuks schijnen nog te vliegen ? ik zie ze hier regelmatig in azie.