Tyrolean selectie begin juni

Wie is er allemaal door naar de volgende ronde? Ik moet 4 en 5 juni naar Innsbruck toe voor de psycho testen en interview. Nu hoorde ik wel dat deel van de psycho alsnog in het duits is? :wegkwijt:
 
ik moet 30 en 31 mei naar inns.
maar van dat duits is mij niet bekend?
kan iemand misschien ook wat meer vertellen over de psycho test en het interview?

gr roderik
 
CAE?

Oh, dus de selectie is niet meer bij dr. Morawitz, of hoe die vent ook mag heten. Godzijdank! Wat een clown was dat...

Hey Primer,

Het ziet er naar uit dat we Dr Morawitz toch een bezoekje gaan brengen......en je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt na je berichtje....wat kun je daar allemaal verwachten? :stapelge:

Grtz
 
Duits


Ja een deel van de testen in gesprek met Morawitz zijn in het Duits.
Als je het niet kan is het ook prima als je het in het engels doet, maar laat wel zien dat je je bemoeit om Duits te spreken.
Ze willen wel graag zien dat je Duits kunt spreken, of iig bereit bent om het te leren. Het is voor jezelf ook wel zo prettig als je Duits spreekt zodra je er werkt.

succes
 
Hoi,
Ik mag 4 juni ook naar Innsbruck, hoopte dat iemand die er al geweest is mij misschien kan vertellen wat er precies gaat gebeuren??? er is eigenlijk niemand die mij dit duidelijk kan vertellen het enige wat ik hoor is dat het echt een pittige test moet zijn.

alvast bedankt
 
Tyrolean in Kennisbank wiki updaten

Tyrolean in Kennisbank wiki updaten

Zou mooi zijn als zoveel mogelijk info terecht komt in de Kennisbank wiki over Tyrolean. Dus bij deze een oproep aan degenen die de selectie hebben gedaan én aan degenen die het komende tijd moeten doen: graag de informatie uitbreiden en updaten.

Succes met de selectie!
 
maar laat wel zien dat je je bemoeit om Duits te spreken.

Ha ha, zodra je zo´n germanisme gebruikt, wordt het tijd om in Wenen de deur achter je dicht te trekken.:grijns: :grijns:

Trouwens, voor wie de selectie gaat/gaan doen, laat je niet gek maken daar. Eén van de grootste thema´s is het onder druk zetten van de kandidaten. Ik heb er ooit ook een middag achter de pc zitten zweten. De meest onmogelijke opgaven gaan langskomen. Ook dan moet je effe blijven doorzetten. Ik weet zeker dat ik destijds een deel van de opdrachten heb verknald. Ik ben wel aangenomen.

Bovenstaande geldt ook voor het eindgesprek, mocht je zover komen. Ze zullen je stukje bij beetje onder druk zetten. Blijf jezelf en wees niet geimponeerd. Het is allemaal maar een selectiespelletje.

En voor wie twijfelt; het is echt een prima club als je 200 uur en een fATPL hebt. Serieus en eerlijk, en als je mazzelt mag je op de (mother)fokker70/100. En dan mag je met je neus omhoog rondlopen, net als die andere fokkermannen en
-vrouwen, omdat je op het Flagschiff vliegt. :kiss: :kiss:
 
Roster

Roster

Zijn hier nog Nederlanders die bij Tyrolean werken en toch vaak thuis in NL zijn?

Hoe ziet je roster ongeweer uit? Is het te doen om je vrije dagen in NL door te brengen of kan je dat meteen helemaal vergeten?

cheers
 
uiteindelijke uitslag van deze ronde: 3 van de 25 man door het laatste interview gekomen
 
weet het niet, maar de f100 was toch al vol? Neem aan dash 8, mischien de canadair als ze geluk hebben
 
Echt?? 3 van de 25 man dus aangenomen, en bij de vorige selectie ronde 2 van de 8 door.
5 van 33 door, over 4 selectie dagen binnen bijna een week, ik dacht dat ze mensen nodig hadden.
 
uiteindelijke uitslag van deze ronde: 3 van de 25 man door het laatste interview gekomen

als dit ronde van 4 juni is klopt je informatie niet want van cae alleen al zijn er 7 van de 26 door die ik in Innsbruck geweest zijn.
 
als dit ronde van 4 juni is klopt je informatie niet want van cae alleen al zijn er 7 van de 26 door die ik in Innsbruck geweest zijn.

klopt, maar bij het laatste gesprek zijn er ook mensen afgevallen. Mijn eerdere info was overgens niet helemaal correct. Er zijn 3 afgevallen dus 4 door
 
Back
Top