vliegtuig huren op Eelde

ojjo29

New member
Kun je op Eelde ook ergens een c172 oid huren zonder dat je lid hoeft te zijn van een vliegclub? Ik kan niks vinden via Google en dat lijkt me wel een beetje vreemd voor een veld als Eelde.
 
Helaas, bij beide clubs moet je lid zijn. Wel kan je huren bij Aero Services Tom van der Meulen (EHLE, EHOW en EHGG). Zit wél een prijskaartje aan.
 
Goh een prijskaartje? :D

Anyway, op EHGG is voornamelijk iets te huur bij de clubs.
Of Tom ook zo verhuurt weet ik niet, maar je kan natuurlijk vragen.

Hoogeveen een optie? Weet niet wat daar te huur is, maar het is te proberen.
 
152: 125 euro per uur
172: 162 euro per uur

meeste verhuurbedrijven zitten rondom dit bedrag, soms wat meer, soms wat minder. En laat ik je maar ff voor zijn: daar kun je in de VS inderdaad bijna 3 uur voor huren. :niet_bli:
 
Goeie morgen man!!! met dat geld kun je de Olson twins in bed krijgen!!!
Laten ze nou eens net klaar met school zijn, heb je gelijk wat te vieren!

olsen.jpg


ps: had die bedragen hoger verwacht... valt me nog enigzins mee voor nl
 
Huren bij Avia Noord kan ook als je niet lid bent hoor. Kost je 15 euro per uur extra. Dus een lidmaatschap wordt bij 11-12 uur interessanter.
 
152: 125 euro per uur
172: 162 euro per uur

meeste verhuurbedrijven zitten rondom dit bedrag, soms wat meer, soms wat minder. En laat ik je maar ff voor zijn: daar kun je in de VS inderdaad bijna 3 uur voor huren. :niet_bli:

Nou het kan een stuk goedkoper hoor. Je kan voor 95 euro per uur :grijns: (+ een dagprijs van 45 euro) huren op Hoogeveen. www.voordeligzelfvliegen.nl Erg aantrekkelijk dus als je veel uren wilt vliegen. Het gaat om een mooie, goed uitgeruste en erg goed onderhouden Cessna 172.
 
Gezien het feit dat je tóch lid moet zijn van de VCHoogeveen het advies(je) om nog even te kijken bij de tarieven van VCTeuge. De diesel PH-AVB kost ong. 115 eurietjes/u (buiten de zgn. "30-uurs regeling": dan kost ie ong. 95,-/u).
 
De diesel PH-AVB kost ong. 115 eurietjes/u (buiten de zgn. "30-uurs regeling": dan kost ie ong. 95,-/u).

:cool: prijzen

moet dat kosten vandaag de dag?
Landing en(of) passenger tax swingen (ondertussen) de € pan uit.
 
Gezien het feit dat je tóch lid moet zijn van de VCHoogeveen het advies(je) om nog even te kijken bij de tarieven van VCTeuge. De diesel PH-AVB kost ong. 115 eurietjes/u (buiten de zgn. "30-uurs regeling": dan kost ie ong. 95,-/u).

Daar moet je ook lid zijn. Eenmalig 45 + jaarlijks 45 en 70 = 160. Die MvvH is 68 p/jaar.

Btw de prijs is verlaagd naar 85 p/uur :cool: en je kunt een abonnement (15x vliegen p/jaar) nemen zodat je 20 euro korting krijgt op de dagprijs (25 ipv 45).

Landingsgeld op Hoogeveen is overigens 5 euro. Overland 12,50
 
ik huur al jaren voor bijna het dubbele. :passed:
Ik krijg echt het gevoel dat ik al die tijd genaa*d ben...
 
Back
Top